FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KONZUM ZA DIONICE SLOBODE NUDI 50 POSTO VEĆI CIJENU

ZAGREB, 11. lipnja (Hina) - Trgovačka tvrtka Konzum prošloga je tjedna, preko brokerske kuće Investco vrijednosnice, objavila oglas u kojem dioničarima velikogoričke Slobode nudi 150 njemačkih maraka po dionici.
ZAGREB, 11. lipnja (Hina) - Trgovačka tvrtka Konzum prošloga je tjedna, preko brokerske kuće Investco vrijednosnice, objavila oglas u kojem dioničarima velikogoričke Slobode nudi 150 njemačkih maraka po dionici.#L# Ponuđena je cijena po dionici 50 maraka veća od cijene koju je slovenska trgovačka kuća Mercator ponudila za paket 81,1 posto dionica. Koncern Agrokor, u čijem je sastavu Konzum, izrazio je prošloga tjedna svoje žaljenje zbog odluke poslovodstva Slobode da većinski paket tvrtke proda slovenskom Mercatoru, posebice što, kažu u Agrokoru, nisu niti dobili priliku za iznošenje svoje ponude. Za većinski paket dionica Slobode slovenski Mercator je ponudio 16,68 milijuna njemačkih maraka, kolika je i nominalna vrijednost kapitala Slobode, no Akrokor je, prema informacijama iz Koncerna, bio spreman za taj paket platiti između 30 i 40 milijuna maraka. U Agrokoru ističu kako su bili spremni prihvatiti i ostale uvjete Slobode odnosno nastaviti cjelokupnu djelatnost (prehrana, tekstil, namještaj, bijela tehnika i sl.) te zadržavanje svih zaposlenih. Agrokor se odlučio preko spomenute brokerske kuće objaviti svoju ponudi iz razloga što smatraju da se nije u potpunosti ispoštovala pravna procedura prema Zakonu o postupnom preuzimanju dioničkih društava. Objavom oglasa nastavljen je trgovački rat oko pozicioniranja na tržištu između Mercatora koji u nekoliko idućih godina namjerava uložiti 300 milijuna njemačkih maraka na hrvatskom tržištu, a investiranje u širenje Konzumove mreže najavljuju i iz Agrokora. Poslovodstvo koncerna Agrokor već duže vrijeme upozorava kako će nekontrolirani ulazak inozemnih trgovačkih lanaca (onih koji su već došli ili se spremaju) ugroziti poziciju domaće trgovine, a time i proizvodnje. Naime, kažu kako svaki lanac za sobom donosi i svoju proizvodnju, a kako se radi o lancima koji su povezani i s jakim svjetskim multinacionlanim kompanijama, pitanje domaće proizvodnje time se još više aktualizira. (Hina) mku db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙