ZAGREB, 11. lipnja (Hina) - U svezi s nedavnom tragedijom u varaždinskoj srednjoj školi Hrvatski školski sindikat "Preporod" zatražio je da Vlada i ministarstva prosvjete i unutarnjih poslova "poduzmu konkretne mjere u rješavanju
zabrinjavajućeg problema nasilja u školi, jer dosadašnje slučajeve nisu ozbiljno shvaćali pa su se tragedije samo ponavljale".
ZAGREB, 11. lipnja (Hina) - U svezi s nedavnom tragedijom u
varaždinskoj srednjoj školi Hrvatski školski sindikat "Preporod"
zatražio je da Vlada i ministarstva prosvjete i unutarnjih poslova
"poduzmu konkretne mjere u rješavanju zabrinjavajućeg problema
nasilja u školi, jer dosadašnje slučajeve nisu ozbiljno shvaćali pa
su se tragedije samo ponavljale".#L#
Da se ne dogode nove tragedije, potrebno je poduzeti konkretne
mjere, priopćio je danas "Preporod", napomenuvši da škole gotovo i
nemaju stručne službe. "Primjerice u 54 posto srednjih i 35 posto
osnovnih škola nema stručnih suradnika. Budući da jedan psiholog
dolazi na 3572, defektolog na 2456, a pedagog na 947 učenika, onda
je jasno da se s frustriranom i traumatiziranom djecom doslovce
nema tko stručno baviti", upozorava "Preporod".
Nakon sisačkog slučaja Vlada je donijela program koji predviđa
ekipiranje stručnih služba, a poznato je da godinama Vlada ne
dopušta zapošljavanje stručnih suradnika, podsjeća Sindikat,
upozoravajući kako je ta ista Vlada zaposlila u ministarstvima na
desetke, pa i stotine novih činovnika.
Odgovorni moraju pojačati nadzor ulaska u školu, a to se ne može s
desetogodišnjom djecom ili iskaznicama za učenike i nastavnike
kako to Ministarstvo predlaže. Podvornici i, ako treba,
zaštitarske službe morali bi nadzirati ulaz u školsku zgradu, drže
u "Preporodu", napominjući kako bi Ministarstvo unutarnjih poslova
moralo predložiti strože i selektivnije zakonske propise za
legalno, a osobito ilegalno posjedovanje oružja.
"Preporod" poziva nastavnike da ostanu na razini svojih stručnih
kriterija i u skladu s tim zaključe ocjene, a učenike i roditelje da
ne vrše pritisak na nastavnike i da prihvate zaključne ocjene kao
rezultat cjelogodišnjeg rada učenika.
(Hina) pp mc