ZAGREB, 7. lipnja (Hina) - Razvojem vlastitog marketinga želimo se priključiti razvijenim zemljama Europe koje iz marketinških sredstava financiraju svoju cijelokupnu djelatnost.
ZAGREB, 7. lipnja (Hina) - Razvojem vlastitog marketinga želimo se
priključiti razvijenim zemljama Europe koje iz marketinških
sredstava financiraju svoju cijelokupnu djelatnost.#L#
To je danas na prvoj sjednici Komisije za marketing Hrvatskog
olimpijskog odbora (HOO) rekao predsjednik HOO-a Zdravko Hebel
navodeći primjer belgijskog olimpijskog odbora, koji od devet
velikih sponzora godišnje dobiva 20 milijuna dolara i time
financira sve svoje aktivnosti.
Predsjednik Komisije za marketing HOO-a Velimir Srića rekao je da
je izuzetno važno da HOO izradi vlastitu strategiju marketinga
kojom bi dobili dodatna sredstva za realizaciju programa HOO-a, jer
će se s obzirom na stanje našeg gospodarstva, hrvatski šport još
dugo morati oslanjati na financijska sredstva iz proračuna.
Članovi Komisije, koju čine istaknuti marketinški stručnjaci iz
svih područja, složili su se da u definiranju budućih odnosa HOO ne
ide kod potencijalnih sponzira na traženje pomoći nego da
sponzorima nudi partnerski odnos, jer su hrvatski šport i športaši
jedan od najkvalitetnijih i najrespektabilnijih hrvatskih
proizvoda na svjetskoj pozornici.
Po riječima tajnika Komisije i predsjednika Odbora za marketing
HOO-a Ranka Ćetkovića HOO je već formirao Olimpijski Pool s ciljem
suradnje između najboljih hrvatskih sportaša i vodećih hrvatskih
tvrtki i to onih najboljih iz svoje djelatnosti. HOO bi sa tim
tvrtkama potpisivao ugovore o četverogodišnjoj suradnji, a prva
hrvatska tvrtka koja će potpisati takav ugovor je iz područja
turizma, gdje je između više ponuda odabrana Plava laguna. Uskoro
se očekuje potpisivanje ugovora s tvrtkama iz područja
telekomunikacija, zrakoplovnog i cestovnog prometa, novinskih i TV
kuća, osiguravajućih društava, tekstilnih tvrtki itd.
Članovi Komisije založili su se da HOO u što skorije vrijeme izda
o"olimpijske obveznice" koje bi mogli kupovati i pojedinci i tvrtke
što bi HOO-u moglo donijeti financijsku korist, a ne bi stvorilo
nikakve troškove. Isto tako po mišljenju članova Komisije uskoro bi
trebalo redefinirati i zakonski urediti da dio sredstava iz
novoosnovanih kladionica koje se kreću u milijuniuma kuna pripadne
i hrvatskom sportu. Naime, za sada jedino Hrvatska lutrija ima
zakonsku obvezu dio sredstava odvojiti za potrebe sporta.
(Hina) ad ad