FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

USVOJENA STRATEGIJA MARKETINGA HOO-A DO OI 2004

ZAGREB, 7. lipnja (Hina) - Razvojem vlastitog marketinga želimo se priključiti razvijenim zemljama Europe koje iz marketinških sredstava financiraju svoju cijelokupnu djelatnost.
ZAGREB, 7. lipnja (Hina) - Razvojem vlastitog marketinga želimo se priključiti razvijenim zemljama Europe koje iz marketinških sredstava financiraju svoju cijelokupnu djelatnost.#L# To je danas na prvoj sjednici Komisije za marketing Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) rekao predsjednik HOO-a Zdravko Hebel navodeći primjer belgijskog olimpijskog odbora, koji od devet velikih sponzora godišnje dobiva 20 milijuna dolara i time financira sve svoje aktivnosti. Predsjednik Komisije za marketing HOO-a Velimir Srića rekao je da je izuzetno važno da HOO izradi vlastitu strategiju marketinga kojom bi dobili dodatna sredstva za realizaciju programa HOO-a, jer će se s obzirom na stanje našeg gospodarstva, hrvatski šport još dugo morati oslanjati na financijska sredstva iz proračuna. Članovi Komisije, koju čine istaknuti marketinški stručnjaci iz svih područja, složili su se da u definiranju budućih odnosa HOO ne ide kod potencijalnih sponzira na traženje pomoći nego da sponzorima nudi partnerski odnos, jer su hrvatski šport i športaši jedan od najkvalitetnijih i najrespektabilnijih hrvatskih proizvoda na svjetskoj pozornici. Po riječima tajnika Komisije i predsjednika Odbora za marketing HOO-a Ranka Ćetkovića HOO je već formirao Olimpijski Pool s ciljem suradnje između najboljih hrvatskih sportaša i vodećih hrvatskih tvrtki i to onih najboljih iz svoje djelatnosti. HOO bi sa tim tvrtkama potpisivao ugovore o četverogodišnjoj suradnji, a prva hrvatska tvrtka koja će potpisati takav ugovor je iz područja turizma, gdje je između više ponuda odabrana Plava laguna. Uskoro se očekuje potpisivanje ugovora s tvrtkama iz područja telekomunikacija, zrakoplovnog i cestovnog prometa, novinskih i TV kuća, osiguravajućih društava, tekstilnih tvrtki itd. Članovi Komisije založili su se da HOO u što skorije vrijeme izda o"olimpijske obveznice" koje bi mogli kupovati i pojedinci i tvrtke što bi HOO-u moglo donijeti financijsku korist, a ne bi stvorilo nikakve troškove. Isto tako po mišljenju članova Komisije uskoro bi trebalo redefinirati i zakonski urediti da dio sredstava iz novoosnovanih kladionica koje se kreću u milijuniuma kuna pripadne i hrvatskom sportu. Naime, za sada jedino Hrvatska lutrija ima zakonsku obvezu dio sredstava odvojiti za potrebe sporta. (Hina) ad ad

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙