FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: OD 10. LIPNJA NOVI VOZNI RED HŽ-A

ZAGREB, 5. lipnja (Hina) - Novi vozni red Hrvatskih željeznica (HŽ) koji stupa na snagu 10. lipnja i vrijedit će do 14. prosinca 2002. godine, predstavljen je danas na konferenciji za novinare.
ZAGREB, 5. lipnja (Hina) - Novi vozni red Hrvatskih željeznica (HŽ) koji stupa na snagu 10. lipnja i vrijedit će do 14. prosinca 2002. godine, predstavljen je danas na konferenciji za novinare.#L# Kako je istaknuto, glavni je cilj HŽ-a, brzim, modernim vlakovima te povoljnim cijenama karata privući putnike. U skladu pak s Projektom restrukturiranja HŽ-a, do 2005. godine planiraju zamijeniti klasičnu vuču novim modernim vagonima kako bi se poboljšao putnički promet, a nužno je i povećanje vlakova u prigradskom prometu. Novost u voznom redu je uvođenje 'taktnog' prometa na liniji Zagreb-Vinkovci. Naime, na toj će pruzi brzi vlak voziti svaka dva sata, a vrijeme putovanja na toj relaciji trajat će dva sata i 45 minuta. U nedjelju, 10. lipnja ponovo će biti uspostavljen željeznički putnički prijevoz između Hrvatske i Bosne i Hercegovine i to vlakovima prema Sarajevu i Doboju. Na današnjoj su konferenciji za novinare najavljene i komercijalne povlastice u putničkom prijevozu na HŽ-ovim prugama koje će vrijediti u novom voznom redu. Nekih većih promjena u novom voznom redu neće biti u vožnji teretnih vlakova, osim što će u promet biti uvedeno još nekoliko teretnih vlakova koji će voziti na pruzi Savski Marof-Zagreb-Novska- Vinkovci-Tovarnik, koja je HŽ-ova dionica X.paneuropskog prometnog koridora. Što se tiče realizacije Projekta restrukturiranja HŽ-a, predsjednik Uprave HŽ-a Marijan Drempetić je kazao, kako su predstavnici Svjetske banke optimistično ocijenili dosadašnju provedbu Projekta. Naime, čitav proces modernizacije i restrukturiranja nije pritisak od strane Svjetske banke već je to nužnost na putu prema tržišno usmjerenoj željeznici. Tako bi u skladu s Projektom do kraja godine trebalo smanjiti broj zaposlenih na 17.900 sa sadašnjih 18.535. Dio zaposlenika otići će u mirovinu, dio će se zaposliti kroz otvaranje novih mjesta unutar HŽ-a, u izdvojenim i privatiziranim dijelovima HŽ-a itd.. Također je dodao kako će ove godine biti potrebno učiniti velike napore kako bi se do 2003. godine nadoknadili zaostaci s obzirom da dobar dio projekta koje je trebala financirati Svjetska banka kasne oko dvije godine. Prema ocjeni poslovodstva HŽ-a, ova će godina biti ključna u realizaciji niza aktivnosti koje bi uskoro trebale donijeti i prve naznake transformiranja HŽ-a u tržišno usmjerenu tvrtku. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙