ZAGREB, 23. svibnja (Hina) - Struka odnosa s javnošću sve je prisutnija u hrvatskom gospodarstvu, ali se u većini tvrtki koristi na razini odnosa s medijima, a ne kao dio poslovnog upravljanja s ciljem postizanja boljih rezultata i
napretka tvrtke.
ZAGREB, 23. svibnja (Hina) - Struka odnosa s javnošću sve je
prisutnija u hrvatskom gospodarstvu, ali se u većini tvrtki koristi
na razini odnosa s medijima, a ne kao dio poslovnog upravljanja s
ciljem postizanja boljih rezultata i napretka tvrtke.#L#
Zaključak je to današnjeg foruma "Trendovi u odnosima s javnošću u
hrvatskom gospodarstvu", održanog u Hrvatskoj gospodarskoj komori
u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a na
kojem su se okupili predstavnici te struke u Hrvatskoj.
Predsjednik HUOJ-a Sandro Barićević kazao je kako je cilj foruma pa
i rada Udruge bolje pozicioniranje struke u hrvatskim okvirima te
je najavio održavanje sličnih foruma svaka dva mjeseca. Istaknuo je
da je u usporedbi s prošlom godinom primjetan pad rasta
zapošljavanja u toj struci, a kao razlog tome naveo je nedostatak
obrazovanih kadrova za te poslove. U tom smislu HUOJ će se i dalje
zalagati za što skorije pokretanje posebnog studija za odnose s
javnošću u Hrvatskoj, dodao je Baričević.
Iznoseći primjere iz prakse direktorica korporativnih
komunikacija najveće hrvatske mljekarske grupacije "Lura" Nina
Anđel kazala je kako se u "Luri" odnosi s javnošću manje bave
medijima, a više ciljanim skupinama putem kojih se ostvaruje bolji
image, ali i poslovni rezultati. Pravilno i dobro osmišljena
poslovna politika grupacije uz kvalitetno komuniciranje s
potrošaćima, poslovnim partnerima, kooperantima, dioničarima,
ali i zaposlenicima omogućilo je i poslovni uspjeh "Lure", dodala
je Anđel.
Direktorica odnosa s javnošću koncerna "Agrokor" Violeta Colić
kazala je pak kako je većina "Agrokorovih" menadžera i direktora
prošla edukaciju odnosa s javnošću, što je također pridonijelo
uspješnosti koncerna. Colić je kao problem struke odnosa s javnošću
u Hrvatskoj, uz nedostatak kvalitetnih kadrova, istaknula i što
hrvatski menadžeri još nisu dovoljno svjesni važnosti te struke za
napredak poslovanja.
Slično razmišljanje iznio je i direktor za odnose s javnošću
Hrvatske elektroprivrede Mihovil Matković napominjući kako je
osnovni problem te struke u Hrvatskoj nedostatak prakse, standarda
odnosno obrazovanja te financijskih sredstava.
Okupljene na forumu pozdravio je i predsjednik HGK Nadan Vidošević
pozvavši pri tome HUOJ da svoje buduće forume održava u HGK.
(Hina) tam ds