FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:ODNOSI S JAVNOŠĆU U HRVATSKIM TVRTKAMA VEĆINOM NA RAZINI ODNOSA S MEDIJIMA

ZAGREB, 23. svibnja (Hina) - Struka odnosa s javnošću sve je prisutnija u hrvatskom gospodarstvu, ali se u većini tvrtki koristi na razini odnosa s medijima, a ne kao dio poslovnog upravljanja s ciljem postizanja boljih rezultata i napretka tvrtke.
ZAGREB, 23. svibnja (Hina) - Struka odnosa s javnošću sve je prisutnija u hrvatskom gospodarstvu, ali se u većini tvrtki koristi na razini odnosa s medijima, a ne kao dio poslovnog upravljanja s ciljem postizanja boljih rezultata i napretka tvrtke.#L# Zaključak je to današnjeg foruma "Trendovi u odnosima s javnošću u hrvatskom gospodarstvu", održanog u Hrvatskoj gospodarskoj komori u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a na kojem su se okupili predstavnici te struke u Hrvatskoj. Predsjednik HUOJ-a Sandro Barićević kazao je kako je cilj foruma pa i rada Udruge bolje pozicioniranje struke u hrvatskim okvirima te je najavio održavanje sličnih foruma svaka dva mjeseca. Istaknuo je da je u usporedbi s prošlom godinom primjetan pad rasta zapošljavanja u toj struci, a kao razlog tome naveo je nedostatak obrazovanih kadrova za te poslove. U tom smislu HUOJ će se i dalje zalagati za što skorije pokretanje posebnog studija za odnose s javnošću u Hrvatskoj, dodao je Baričević. Iznoseći primjere iz prakse direktorica korporativnih komunikacija najveće hrvatske mljekarske grupacije "Lura" Nina Anđel kazala je kako se u "Luri" odnosi s javnošću manje bave medijima, a više ciljanim skupinama putem kojih se ostvaruje bolji image, ali i poslovni rezultati. Pravilno i dobro osmišljena poslovna politika grupacije uz kvalitetno komuniciranje s potrošaćima, poslovnim partnerima, kooperantima, dioničarima, ali i zaposlenicima omogućilo je i poslovni uspjeh "Lure", dodala je Anđel. Direktorica odnosa s javnošću koncerna "Agrokor" Violeta Colić kazala je pak kako je većina "Agrokorovih" menadžera i direktora prošla edukaciju odnosa s javnošću, što je također pridonijelo uspješnosti koncerna. Colić je kao problem struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj, uz nedostatak kvalitetnih kadrova, istaknula i što hrvatski menadžeri još nisu dovoljno svjesni važnosti te struke za napredak poslovanja. Slično razmišljanje iznio je i direktor za odnose s javnošću Hrvatske elektroprivrede Mihovil Matković napominjući kako je osnovni problem te struke u Hrvatskoj nedostatak prakse, standarda odnosno obrazovanja te financijskih sredstava. Okupljene na forumu pozdravio je i predsjednik HGK Nadan Vidošević pozvavši pri tome HUOJ da svoje buduće forume održava u HGK. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙