ZAGREB, 18. svibnja (Hina) - Poslovodstvo Coca-Cole Beverages Hrvatska predstavilo je danas na konferenciji za novinare dva nova proizvoda te najavilo sniženje cijena za Coca-Colu, Fantu i Sprite u pakiranjima od 1 i 2 litre, u
prosjeku za 20 posto, do početka srpnja.
ZAGREB, 18. svibnja (Hina) - Poslovodstvo Coca-Cole Beverages
Hrvatska predstavilo je danas na konferenciji za novinare dva nova
proizvoda te najavilo sniženje cijena za Coca-Colu, Fantu i Sprite
u pakiranjima od 1 i 2 litre, u prosjeku za 20 posto, do početka
srpnja.#L#
Lansiranje Nestea ledenog čaja, istaknuto je na konferenciji za
novinare, potvrđuje strateško opredjeljenje Coca-Cole da bude
prisutna u svim segmentima bezalkoholnih pića. Na hrvatskom će
tržištu Nestea ledeni čaj biti prisutan u dva okusa, breskve i
limuna, a proizvodit će se u pogonima hrvatske tvrtke Coca-Cola
Beverages. Naime, proizvodnja ledenog čaja u pakiranjima od 0,5 i
1,5 litara započet će 21. svibnja u zagrebačkoj punionici, dok će
pakiranje za ugostiteljstvo, u staklenoj bočici od 0,2 litre
započeti tjedan dana kasnije u punionici u Solinu.
Inače, Nastea je proizvod Beverage Partners Worldwide, zajedničkog
ulaganja tvrtki Coca-Cola i Nestle.
Drugi novi proizvod predstavljen danas je Cappy Fizz. Riječ je o
jedinstvenom proizvodu na hrvatskom tržištu s više od 30 posto
voćnog sadržaja. Naime, dodatkom Cappy soku svježe, lako gazirane
vode nastalo je novo osvježavajuće piće koje će tržištu biti
dostupno u dva okusa, naranče i jabuke te u pakiranju od 0,5
litara.
(Hina) tp db