ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Prorektorica za znanost Sveučilišta u Zagrebu Helena Jasna Mencer upozorila je danas na štetnost pogrješne i proizvoljne medijske interpretacije Bolonjske deklaracije koja "ne ide" na ruku naporima
Sveučilišta za harmonizacijom s europskim visokoškolskim prostorom.
ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Prorektorica za znanost Sveučilišta u
Zagrebu Helena Jasna Mencer upozorila je danas na štetnost
pogrješne i proizvoljne medijske interpretacije Bolonjske
deklaracije koja "ne ide" na ruku naporima Sveučilišta za
harmonizacijom s europskim visokoškolskim prostorom.#L#
Mencer je o tomu govorila na konferenciji za novinstvo u povodu
ministarskog sastanka koji će se u Pragu održati 18. i 19. svibnja i
na kojem bi Hrvatska trebala potpisati Bolonjsku deklaraciju koju
je potpisalo 29 ministara europskih zemalja i koja se smatra, kako
je napomenula, prekretnicom u razvoju europskoga visokoškolskog
sustava.
Neki od glavnih ciljeva bolonjskoga procesa su prihvaćanje sustava
lako prepoznatljivih i usporedivih akademskih stupnjeva i uvođenje
suplementa diplomi, prihvaćanje sustava zasnovanoga na dva
obrazovna ciklusa - dodiplomskom i poslijediplomskog te uvođenje
bodovnoga sustava (ECTS).
Na sjednici 15. svibnja Senat je upoznat s priopćenjem Povjerenstva
o uvođenju europskoga bodovnog sustava (ECTS) koje se odnosi na
informaciju objavljenu u središnjemu Dnevniku HTV-a, 6. svibnja.
Povjerenstvo je tu informaciju ocijenilo "potpuno pogrješnom i
proizvoljnom" uz napomenu da je informacija dovela u sumnju
hrvatsku javnost te nanijela štetu naporima Sveučilišta i
Povjerenstva da se hrvatsko visoko školstvo harmonizira s
europskim.
(Hina) ip mc