FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POGRJEŠNA MEDIJSKA INTERPRETACIJA BOLONJSKE DEKLARACIJE

ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Prorektorica za znanost Sveučilišta u Zagrebu Helena Jasna Mencer upozorila je danas na štetnost pogrješne i proizvoljne medijske interpretacije Bolonjske deklaracije koja "ne ide" na ruku naporima Sveučilišta za harmonizacijom s europskim visokoškolskim prostorom.
ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Prorektorica za znanost Sveučilišta u Zagrebu Helena Jasna Mencer upozorila je danas na štetnost pogrješne i proizvoljne medijske interpretacije Bolonjske deklaracije koja "ne ide" na ruku naporima Sveučilišta za harmonizacijom s europskim visokoškolskim prostorom.#L# Mencer je o tomu govorila na konferenciji za novinstvo u povodu ministarskog sastanka koji će se u Pragu održati 18. i 19. svibnja i na kojem bi Hrvatska trebala potpisati Bolonjsku deklaraciju koju je potpisalo 29 ministara europskih zemalja i koja se smatra, kako je napomenula, prekretnicom u razvoju europskoga visokoškolskog sustava. Neki od glavnih ciljeva bolonjskoga procesa su prihvaćanje sustava lako prepoznatljivih i usporedivih akademskih stupnjeva i uvođenje suplementa diplomi, prihvaćanje sustava zasnovanoga na dva obrazovna ciklusa - dodiplomskom i poslijediplomskog te uvođenje bodovnoga sustava (ECTS). Na sjednici 15. svibnja Senat je upoznat s priopćenjem Povjerenstva o uvođenju europskoga bodovnog sustava (ECTS) koje se odnosi na informaciju objavljenu u središnjemu Dnevniku HTV-a, 6. svibnja. Povjerenstvo je tu informaciju ocijenilo "potpuno pogrješnom i proizvoljnom" uz napomenu da je informacija dovela u sumnju hrvatsku javnost te nanijela štetu naporima Sveučilišta i Povjerenstva da se hrvatsko visoko školstvo harmonizira s europskim. (Hina) ip mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙