NOVI SAD, 16. svibnja (Hina) - Zagrebački Koncern Agrokor zainteresiran je za uspostavljanje poslovne suradnje na partnerskim osnovama s kompanijama na jugoslavenskom tržištu koje se bave poljoprivredom i proizvodnjom hrane i pića, a
Koncern će uskoro u Beogradu osnovati i svoje poduzeće.
NOVI SAD, 16. svibnja (Hina) - Zagrebački Koncern Agrokor
zainteresiran je za uspostavljanje poslovne suradnje na
partnerskim osnovama s kompanijama na jugoslavenskom tržištu koje
se bave poljoprivredom i proizvodnjom hrane i pića, a Koncern će
uskoro u Beogradu osnovati i svoje poduzeće.#L#
Izjavila je to potpredsjednica Agrokora Ljerka Puljić na današnjoj
konferenciji za novinare na Novosadskom poljoprivrednom sajmu.
Uz očuvanje vodeće pozicije na hrvatskom tržištu, Agrokor planira
intenzivirati svoje izvozne aktivnosti i jačati položaj svojih
robnih marki na regionalnim tržištima cijele jugoistočne Europe.
Što se jugoslavenskog tržišta tiče, članica Koncerna tvrtka Ledo sa
svojim je proizvodima od prije dva tjedna prisutna na vojvođanskom
tržištu, a uskoro bi i druge koncernove robne marke trebale izaći na
područje SRJ. Ledo je ranije na tržištu SRJ prodavao i do 1.700 tona
sladoleda godišnje, a kako se radi o prepoznatljivoj marki za
potrošače na ovom tržištu, ne iznenađuju izuzetno dobri rezultati
prodaje u samo dva tjedna koliko smo ovdje prisutni, kazala je
Puljić.
Suradnja Koncerna na jugoslavenskom tržištu odvijat će se u
području poljoprivredne i prehrambene proizvodnje, i to posebice
na području uljarstva, stočarske proizvodnje i dr., kao i plasmana
primjerice smrznutog povrća proizvedenog u SRJ na hrvatsko
tržište, čije bi se prve količine od nekoliko tona uskoro trebale
naći na hrvatskom tržištu, izjavila je Puljić.
Poslovodstvo koncerna jugoslavenskim je novinarima predstavilo
povijest razvoja Agrokora, investicije u proteklih nekoliko godina
te investicije, akvizicije i položaj na tržištu Bosne i
Hercegovine. Tom je prilikom Ljerka Puljić rekla kako je tijekom
prošle godine Koncern Agrokor ostvario 3,5 milijardi kuna prihoda,
što je 10,6 posto više nego 1999. godine, dok operativna dobit za
isto razdoblje iznosi oko 300 milijuna kuna.
(Hina) mku ds