ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) otvorio je danas u Zagrebu novi Pozivni centar (Call centar) za svoje ključne poslovne korisnike koji će od sada svakodnevno, 24 sata dnevno, s jednim telefonskim pozivom moći tražiti
i dobiti sve potrebne informacije bilo da se radi o mobilnoj ili fiksnoj telefonskoj mreži te Internet uslugama HT-a.
ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) otvorio je danas
u Zagrebu novi Pozivni centar (Call centar) za svoje ključne
poslovne korisnike koji će od sada svakodnevno, 24 sata dnevno, s
jednim telefonskim pozivom moći tražiti i dobiti sve potrebne
informacije bilo da se radi o mobilnoj ili fiksnoj telefonskoj
mreži te Internet uslugama HT-a.#L#
Otvaranje Call centra za poslovne korisnike, prvog takve vrste u
Hrvatskoj, važan je korak za HT jer iz tehničke prelazi u korisničku
tvrtku kojoj je najvažniji cilj zadovoljan korisnik, istaknuo je na
današnjem otvaranju zamjenik predsjednika Uprave HT-a Armin
Schubert. HT želi stvoriti kvalitetniji odnos između kompanije i
velikih poslovnih korisnika, dodao je Schubert, a to će ubuduće
moći putem Call centra.
Svaki ključni korisnik imat će poseban besplatni telefonski broj i
svog telefonistu-agenta koji će u najkraćem mogućem roku
odgovoriti na upite ili zahtjeve korisnika, pojasnio je Schubert.
Novi Call centar HT-a ima 12 radnih mjesta na kojem su zaposleni
djelatnici iz TKC Zagreb i koji su prošli intenzivan trening odnosa
s korisnicima u skladu sa svjetskim standardima. U vezi daljeg
obrazovanja djelatnika i razvoja ovog segmenta HT-a Schubert je
najavio i skorašnje potpisivanje Memoranduma o suradnji s Deutsche
Telekomom.
Novi Call centar je usluga oblikovana za ključne, velike poslovne
korisnike HT-a, kojih kako je naveo Schubert ima oko stotinu, među
kojima su INA, HEP, Pliva, Zagrebačka i Privredna banka, Croatia
Airlines i druge velike hrvatske tvrtke i institucije.
Voditeljica HT-ovog Call centra za ključne korisnike Tereza
Miletić naglasila je pak da je dosadašnje komuniciranje s
korisnicima bilo neefikasno jer je ovisno o vrsti usluge korisnik
kontaktirao sa više službi HT-a, dok će se od sada to sve raditi s
jednog mjesta.
Komentirajući nedavnu izjavu ministra pomorstva, prometa i veza
Alojza Tušeka o mogućem raspisivanju natječaja za treću GSM mrežu i
UMTS (Universal Mobile Telecomunication System) u drugoj polovici
ove godine glasnogovornik HT-a Marijan Jurleka je kazao kako se HT
kao kompanija već dokazala u hrvatskoj tržišnoj utakmici za GSM, a i
dalje radi na rastu tržišta tj. povećanju broja korisnika uvođenjem
novih usluga i pogodnosti. Ono što HT najviše zanima i na čemu će se
fokusirati dalji razvoj kompanije je koncesija za UMTS odnosno
treću generaciju mobilnih komunikacija putem koje se spaja mobilna
telefonija i Internet, istaknuo je Jurleka.
(Hina) tam ds