FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: HT OTVORIO NOVI CALL CENTAR ZA KLJUČNE KORISNIKE, A ZAINTERESIRAN JE ZA UMTS

ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) otvorio je danas u Zagrebu novi Pozivni centar (Call centar) za svoje ključne poslovne korisnike koji će od sada svakodnevno, 24 sata dnevno, s jednim telefonskim pozivom moći tražiti i dobiti sve potrebne informacije bilo da se radi o mobilnoj ili fiksnoj telefonskoj mreži te Internet uslugama HT-a.
ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) otvorio je danas u Zagrebu novi Pozivni centar (Call centar) za svoje ključne poslovne korisnike koji će od sada svakodnevno, 24 sata dnevno, s jednim telefonskim pozivom moći tražiti i dobiti sve potrebne informacije bilo da se radi o mobilnoj ili fiksnoj telefonskoj mreži te Internet uslugama HT-a.#L# Otvaranje Call centra za poslovne korisnike, prvog takve vrste u Hrvatskoj, važan je korak za HT jer iz tehničke prelazi u korisničku tvrtku kojoj je najvažniji cilj zadovoljan korisnik, istaknuo je na današnjem otvaranju zamjenik predsjednika Uprave HT-a Armin Schubert. HT želi stvoriti kvalitetniji odnos između kompanije i velikih poslovnih korisnika, dodao je Schubert, a to će ubuduće moći putem Call centra. Svaki ključni korisnik imat će poseban besplatni telefonski broj i svog telefonistu-agenta koji će u najkraćem mogućem roku odgovoriti na upite ili zahtjeve korisnika, pojasnio je Schubert. Novi Call centar HT-a ima 12 radnih mjesta na kojem su zaposleni djelatnici iz TKC Zagreb i koji su prošli intenzivan trening odnosa s korisnicima u skladu sa svjetskim standardima. U vezi daljeg obrazovanja djelatnika i razvoja ovog segmenta HT-a Schubert je najavio i skorašnje potpisivanje Memoranduma o suradnji s Deutsche Telekomom. Novi Call centar je usluga oblikovana za ključne, velike poslovne korisnike HT-a, kojih kako je naveo Schubert ima oko stotinu, među kojima su INA, HEP, Pliva, Zagrebačka i Privredna banka, Croatia Airlines i druge velike hrvatske tvrtke i institucije. Voditeljica HT-ovog Call centra za ključne korisnike Tereza Miletić naglasila je pak da je dosadašnje komuniciranje s korisnicima bilo neefikasno jer je ovisno o vrsti usluge korisnik kontaktirao sa više službi HT-a, dok će se od sada to sve raditi s jednog mjesta. Komentirajući nedavnu izjavu ministra pomorstva, prometa i veza Alojza Tušeka o mogućem raspisivanju natječaja za treću GSM mrežu i UMTS (Universal Mobile Telecomunication System) u drugoj polovici ove godine glasnogovornik HT-a Marijan Jurleka je kazao kako se HT kao kompanija već dokazala u hrvatskoj tržišnoj utakmici za GSM, a i dalje radi na rastu tržišta tj. povećanju broja korisnika uvođenjem novih usluga i pogodnosti. Ono što HT najviše zanima i na čemu će se fokusirati dalji razvoj kompanije je koncesija za UMTS odnosno treću generaciju mobilnih komunikacija putem koje se spaja mobilna telefonija i Internet, istaknuo je Jurleka. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙