FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: AUTOCESTOM ZAGREB-RIJEKA U 2004.?

KARLOVAC, 10. svibnja (Hina) - Ukupna vrijednost dosad izvedenih građevinskih radova na dionicama autoceste Karlovac - Vukova Gorica i Kupjak - Vrbovsko, na trasi buduće autoceste od Rijeke do Zagreba, iznosi 1,2 milijarde kuna, rekao je direktor Autoceste Rijeka-Zagreb d.d. Ivan Prgomet.
KARLOVAC, 10. svibnja (Hina) - Ukupna vrijednost dosad izvedenih građevinskih radova na dionicama autoceste Karlovac - Vukova Gorica i Kupjak - Vrbovsko, na trasi buduće autoceste od Rijeke do Zagreba, iznosi 1,2 milijarde kuna, rekao je direktor Autoceste Rijeka-Zagreb d.d. Ivan Prgomet.#L# Kako je tijekom današnjeg obilaska gradilišta dionice Karlovac- Vukova Gorica najavio ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić, ta bi se dionica dužine 18,2 kilometra, trebala pustiti u promet do 10. lipnja ove godine, odnosno uoči početka turističke sezone. "Pred građevinarima je ogroman zadatak dovršetka te dionice autoceste, no zadani rokovi su mogući i ostvarivi", istaknuo je ministar Čačić, upozorivši kako građevinske tvrtke neće moći raditi samo do 15 sati, odnosno ponašati se kako je za naše graditeljstvo uobičajeno. O samim izvođačima radova, kojih je desetak, Čačić je napomenuo kako su s nekim tvrtkama zadovoljni, jer rade izuzetno kvalitetno i u roku, čak i kad se od njih zahtijevaju dodatni napori, no ima i izvođača koji "zakazuju". O kojim je to građevinskim tvrtkama riječ, ministar nije želio govoriti pred novinarima, dodajući kako ih neće imenovati ukoliko se sve dovrši u roku, osim što je napomenuo kako se radi o domaćim izvođačima. Uz svoju ostavku ukoliko se ta dionica ne završi do početka ovogodišnje turističke sezone, Čačić je rekao kako ni tvrtke koje 'zakažu' neće više raditi na objektima autocesta u Hrvatskoj. Prema njegovim riječima, ti zahvati na izgradnji autoceste su ogromni, jedni od najvećih u Europi, te ih ne treba podcjenjivati. Što se tiče izostavljanja nacionalnih povlastica iz natječaja za građevinske radove, Čačić je na novinarski upit odgovorio kako se prilikom međunarodnog financiranja izgradnje objekata takve vrste to i traži. No, smatra kako se domaći građevinari, odnosno domaće gospodarstvo, ne mora bojati međunarodne konkurencije, jer bi ponude domaćih graditelja ionako morale biti povoljnije od mogućih inozemnih. Čačić tako navodi niz prednosti domaćih građevinara, od radne snage, transport i cijene menagementa, a državi je, uz najnižu cijenu, također važno da dobije i kvalitetnu izvedbu u zadanim rokovima. Direktor Autoceste Rijeka-Zagreb d.d, Ivan Prgomet istaknuo je zadovoljstvo kako se dovršetak izgradnje dionice Karlovac-Vukova Gorica očekuje šest mjeseci prije planiranog, dodajući kako je 90 posto od 18,2 kilometra već asfaltirano, dok se, zbog problema s izvlaštenjem, zemljani radovi izvode u još dvije zone. Što se pak tiče dionice od Kupjaka do Vrbovskog, dužine oko 20 kilometara, Prgomet je rekao da je 50 posto radova već završeno, a što se tiče natječaja za radove na toj dionici, pitanje investitora je jasno. On ističe kako će se ta investicija pokriti povoljnim kreditom njemačke banke za obnovu, KfW, u iznosu od 190 milijuna njemačkih maraka, dok se o potrebnih 350 milijuna maraka za završetak dionice Vukova Gorica - Vrbovsko, prema Prgometovim riječima, pregovara s Europskom investicijskom bankom, te Europskom bankom za obnovu i razvitak, no ti ugovori još nisu potpisani. Završetak dionice Kupjak - Vrbovsko koja je i najteža dionica autoceste od Rijeke do Zagreba očekuje se u ljeto 2003. godine, dok bi se do ljeta 2004. godine trebala izgraditi i posljednja dionica autoceste od Vrbovskog do Vukove Gorice, dužine oko 23 kilometra, a time bi se i potpuno autocestom dužine 148 kilometara spojili Zagreb i Rijeka. Po sadašnjim razmišljanjima, cestarina bi za prvu skupinu vozila na cijeloj dužini autoceste od Zagreba do Rijeke iznosila oko 60 kuna. (Hina) ggr db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙