FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:CROATIA AIRLINES NAJTOČNIJA U MUENCHENU, ČETVRTA U FRANKFURTU

ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Hrvatska zrakoplovna kompanija Croatia Airlines zabilježila je tijekom zimskog reda letenja (u razdoblju od studenog prošle godine do kraja ovogodišnjeg ožujka), najmanje kašnjenja na muenchenskom aerodromu i izbila na prvo mjesto po točnosti između 26 svjetskih prijevoznika koji prometuju u toj njemačkoj zračnoj luci.
ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Hrvatska zrakoplovna kompanija Croatia Airlines zabilježila je tijekom zimskog reda letenja (u razdoblju od studenog prošle godine do kraja ovogodišnjeg ožujka), najmanje kašnjenja na muenchenskom aerodromu i izbila na prvo mjesto po točnosti između 26 svjetskih prijevoznika koji prometuju u toj njemačkoj zračnoj luci.#L# Kako je objavljeno danas iz Croatia Airlinesa, ta je kompanija istodobno ostvarila i četvrto mjesto po točnosti u zračnoj luci u Frankfurtu, između 59 zrakoplovnih kompanija. Prema statistikama Association of European Airlines (AEA) . udruženja zrakoplovnih prijevoznika koje okuplja 29 najvećih europskih avio kompanija, Croatia Airlines je u prva tri mjeseca ove godine, po kriteriju polijetanja, ostvarila 11,8 posto kašnjenja, što je znatno bolje od ukupnog prosjeka udruženja koji iznosi 23,9 posto. U Croatia Airlinesu su zadovoljni tom činjenicom, a posebno ističu i manji broj kašnjenja njihovih zrakoplova u odnosu na prošlu godinu, u kojoj je prosjek kašnjenja članica AEA iznosio 25,5 posto, dok je hrvatski prijevoznik zabilježio 24,1 posto kašnjenja u polijetanjima. Kao neke od glavnih općenitih razloga kašnjenja zrakoplova, u Croatia Airlinesu su izdvojili tzv. naslijeđena kašnjenja - uzrokovana kašnjenjem u dolasku, zatim probleme kontrole leta odnosno zakrčenih zračnih koridora, vremenskih uvjeta, problema s održavanjem i kvarovima zrakoplova, prtljagom ali i problemima sa samim putnicima. Američki zračni prijevoznici izračunali su kako su kašnjenja zrakoplova u sjevernoj Americi 1998. godine, imala negativan efekt na gospodarstvo u ukupnom iznosu od 4,1 milijardu američkih dolara. Na upite o problemu s izgubljenom prtljagom, u Croatia Airlinesu odgovaraju kako zrakoplovni prijevoznici nisu jedini odgovorni za taj problem, već su to i zračne luke, odnosno službe koje se bave prijevozom prtljage do zrakoplova. Što se tiče hrvatskih zračnih luka većih problema s izgubljenom prtljagom zasad nema, kažu u Croatia Airlinesu. Prtljaga koja se u dolasku u Hrvatsku izgubi, čim se pronađe i naknadno stigne u Hrvatsku, dostavlja se vlasnicima na kućne adrese, a oštećeni putnici imaju pravo na eventualnu nadoknadu štete nastalu gubitkom prtljage. Prema statističkim podatcima udruženja AEA, na tisuću putnika, njih 45 prijavi izgubljenu prtljagu, a po tome prednječe aerodromi u Parizu, Amsterdamu, Bruxellesu, Frankfurtu, te londonski Heathrow. (Hina) ggr db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙