NEW YORK, 24. travnja (Hina/Reuters) - Visoki troškovi restrukturiranja poslovanja i snažan dolar tijekom prva tri mjeseca ove godine glavni su razlozi 7-postotnog pada dobiti Tupperwarea, američke kompanije za direktnu prodajnu
kućanskih proizvoda od plastike.
NEW YORK, 24. travnja (Hina/Reuters) - Visoki troškovi
restrukturiranja poslovanja i snažan dolar tijekom prva tri
mjeseca ove godine glavni su razlozi 7-postotnog pada dobiti
Tupperwarea, američke kompanije za direktnu prodajnu kućanskih
proizvoda od plastike.#L#
U prvom ovogodišnjem tromjesečju Tupperware je ostvario dobit od
17,9 milijuna dolara, dok je u istom razdoblju lani taj iznos bio
19,2 milijuna dolara. Istodobno su pali i prihodi, i to za tri
posto, na 263,7 milijuna dolara.
Prihodi od prodaje Tupperware proizvoda u SAD-u porasli su za čak 21
posto, dok je prodaja u Europi istodobno pala za 12 posto, a
ponajviše u Njemačkoj i skandinavskim zemljama. To je i za
očekivati, smatraju kompaniji, ako se uzme u obzir općeniti pad
potrošnje u tim zemljama, ali i slabost eura prema dolaru u prvom
ovogodišnjem tromjesečju.
Ipak, za tekuće tromjesečje, ali i do kraja ove godine, u
Tupperwareu očekuju porast i prihoda i dobiti, pa čak i ako se
razdoblje snažnog dolara produži.
(Hina) rub ds