ZAGREB, 23. travnja (Hina) - Predsjednik Sindikata vozača tramvaja, autobusa i servisa ZET-a Ante Harni optužio je danas čelnike dvaju drugih sindikata ZET-a, Vinka Škvorca i Zdravka Barušića, da su najveći krivci za neuspjeh
sindikata u nedavnim pregovorima o povećanju plaća.
ZAGREB, 23. travnja (Hina) - Predsjednik Sindikata vozača
tramvaja, autobusa i servisa ZET-a Ante Harni optužio je danas
čelnike dvaju drugih sindikata ZET-a, Vinka Škvorca i Zdravka
Barušića, da su najveći krivci za neuspjeh sindikata u nedavnim
pregovorima o povećanju plaća. #L#
Harni je na današnjoj konferenciji za novinare odbacio optužbe
Škvorca i Barušića za "štrajkolomstvo", zbog kojega je propao
zahtjev da se radnicima ZET-a poveća raspon koeficijenta s 1 : 3,5
na 1 : 4, što je trebalo rezultirati 17 postotnim povećanjem plaća.
Umjesto toga, sindikati su u srijedu, 18. travnja, nakon pregovora
sa zagrebačkim gradonačelnikom Milanom Bandićem pristali na
povećanje plaća za 5,3 posto i odustali od najavljenog štrajka.
Harni je ustvrdio da Škvorc u završnici pregovora "nije izdržao
teret odgvornosti za provođenje štrajka", te je u presudnom
trenutku neizravno pristao na Bandićevu ponudu.
Zdravko Barušić je za vrijeme pregovora, tvrdi Harni, otišao na
konzultacije s direktorom ZET-a Juliusom Pevalekom s kojih se
vratio govoreći da će potpisati sve što se obje strane dogovore.
U takvim uvjetima nije se moglo postići ništa više, pa su sindikati
morali odustati od svojih zahtjeva, rekao je Harni.
Predsjednik Sindikata vozača tramvaja, autobusa i servisa ZET-a
opovrgnuo je informacije objavljene u medijima da će plaće ZET-ovih
vozača s novim povećanjem biti veće od 4.900 kuna, jer su u to
uračunati prekovremeni i noćni rad i prodaja karata.
Čiste plaće vozača ZET-a manje su od 4.000 kuna, a prosječna plaća u
ZET-u iznosi 3.800 kuna, ustvrdio je Harni.
(Hina) mvr md