DUBROVNIK, 17. travnja (Hina) - Poglavarstvo Dubrovnika i predstavnici Coca-cole za Hrvatsku organizatori su zajedničkog projekta osmišljavanja jedinstvenog logotipa Dubrovnika i tog svjetskog proizvođača pića, koji će ubuduće nositi
Coca-colina ambalaža namijenjena prodaji na dubrovačkom području, rečeno je danas na konferenciji za novinare u Dubrovniku.
DUBROVNIK, 17. travnja (Hina) - Poglavarstvo Dubrovnika i
predstavnici Coca-cole za Hrvatsku organizatori su zajedničkog
projekta osmišljavanja jedinstvenog logotipa Dubrovnika i tog
svjetskog proizvođača pića, koji će ubuduće nositi Coca-colina
ambalaža namijenjena prodaji na dubrovačkom području, rečeno je
danas na konferenciji za novinare u Dubrovniku.#L#
Istaknuto je da je ideja vrijedna pažnje jer se prvi put u povijesti
jedna velika multinacionalna kompanija, kao što je Coca-cola, želi
prilagoditi nekom malom lokalnom tržištu i njegovim
specifičnostima.
Kako je izjavila direktorica marketinga Coca-cole za Hrvatsku Mia
Vojnić, organizirana je izložba "Dubrovnik i Coca-cola - vječni i
jedinstveni", na kojoj će se sa svojim prijedlozima logotipa
predstaviti desetak mladih dubrovačkih umjetnika. O izboru
najboljeg rješenja odlučit će građani Dubrovnika glasujući na
posebnim kuponima prilikom posjeta izložbi.
Svaki kupon, cijene jedne kune, ubačen u glasačku kutiju donosi po
kunu za obnovu Kneževa dvora.
(Hina) hš vkn