FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: INA ĆE DO KRAJA TRAVNJA IZABRATI AUTOPRIJEVOZNIKE ZA RAZVOZ GORIVA

ZAGREB, 5. travnja (Hina) - Hrvatska naftna kompanija Ina do kraja travnja trebala bi temeljem obavljenog natječaja izabrati prijevoznike koji će u 2001. obavljati razvoz naftnih derivata.
ZAGREB, 5. travnja (Hina) - Hrvatska naftna kompanija Ina do kraja travnja trebala bi temeljem obavljenog natječaja izabrati prijevoznike koji će u 2001. obavljati razvoz naftnih derivata. #L# Riječ je o poslu vrijednom ukupno 92 milijuna kuna, što je 62 posto ukupnog iznosa sredstava koje će Ina u ovoj godini utrošiti za prijevoz, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare Ine. Predstavnici Ine opovrgnuli su navode iz dnevnih novina koje su, kako su rekli, prenijele "neistinite i neargumentirane tvrdnje jedne djelatnice Ine". Član Uprave Ine Željko Vrbanović je naglasio kako je odluka o angažiranju vanjskih prijevoznika donesena temeljem strategije koju je osmislio Inin savjetnik za restrukturiranje, tvrtke Arthur Andersen. Usporedni podatci o poslovanju posljednjih godina zorno pokazuju opravdanost takva postupka, jer bi u suprotnom, nabava vlastitog voznog parka, dovela do gubitka. Iz Ine napominju i da nitko od svjetskih kompanija, primjerice Shell, Exon ili pak slovenski Petrol, nemaju vlaastite cisterne. Uprava Ine opovrgava i sve informacije kako će se time zbog starih cisterni smanjiti sigurnost na cestama, pojašnjavajući da su u natječajnoj dokumentaciji jasno utvrđeni visoki kriteriji s obzirom na starost i kvalitetu vozila te ugrađenost posebnih uređaja. Što se pak tiče gubitka po prijevozu, Vrbanović navodi da su ugovorom jasno određeni postotci tolerancije odnosno da se tijekom transporat smatra normalnim gubitak 0,25 posto ukupne količine benzina te 0,175 posto dizela. Za sve iznad toga tereti se prijevoznik. Iz Ine ujedno ističu kako su u skladu s promjenom poslovne politike razdvojili i prijevoz tzv. magistralni transport koji se više neće obavljati autocisternama već brodovima i željeznicom, što je jeftinije i s manje gubitaka te razvoz koji će obavljati vanjski ugovorni prijevoznici. (Hina) db ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙