ZAGREB, 5. travnja (Hina) - Hrvatska naftna kompanija Ina do kraja travnja trebala bi temeljem obavljenog natječaja izabrati prijevoznike koji će u 2001. obavljati razvoz naftnih derivata.
ZAGREB, 5. travnja (Hina) - Hrvatska naftna kompanija Ina do kraja
travnja trebala bi temeljem obavljenog natječaja izabrati
prijevoznike koji će u 2001. obavljati razvoz naftnih derivata.
#L#
Riječ je o poslu vrijednom ukupno 92 milijuna kuna, što je 62 posto
ukupnog iznosa sredstava koje će Ina u ovoj godini utrošiti za
prijevoz, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare Ine.
Predstavnici Ine opovrgnuli su navode iz dnevnih novina koje su,
kako su rekli, prenijele "neistinite i neargumentirane tvrdnje
jedne djelatnice Ine".
Član Uprave Ine Željko Vrbanović je naglasio kako je odluka o
angažiranju vanjskih prijevoznika donesena temeljem strategije
koju je osmislio Inin savjetnik za restrukturiranje, tvrtke Arthur
Andersen. Usporedni podatci o poslovanju posljednjih godina zorno
pokazuju opravdanost takva postupka, jer bi u suprotnom, nabava
vlastitog voznog parka, dovela do gubitka. Iz Ine napominju i da
nitko od svjetskih kompanija, primjerice Shell, Exon ili pak
slovenski Petrol, nemaju vlaastite cisterne.
Uprava Ine opovrgava i sve informacije kako će se time zbog starih
cisterni smanjiti sigurnost na cestama, pojašnjavajući da su u
natječajnoj dokumentaciji jasno utvrđeni visoki kriteriji s
obzirom na starost i kvalitetu vozila te ugrađenost posebnih
uređaja.
Što se pak tiče gubitka po prijevozu, Vrbanović navodi da su
ugovorom jasno određeni postotci tolerancije odnosno da se tijekom
transporat smatra normalnim gubitak 0,25 posto ukupne količine
benzina te 0,175 posto dizela. Za sve iznad toga tereti se
prijevoznik.
Iz Ine ujedno ističu kako su u skladu s promjenom poslovne politike
razdvojili i prijevoz tzv. magistralni transport koji se više neće
obavljati autocisternama već brodovima i željeznicom, što je
jeftinije i s manje gubitaka te razvoz koji će obavljati vanjski
ugovorni prijevoznici.
(Hina) db ds