FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NOVA ORGANIZACIJA PODRAVKE - OSAM PROFITNIH CENTARA

ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija Podravka započela je s implementacijom nove organizacije koja se temelji na osam profitnih centara, priopćeno je iz Podravke.
ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija Podravka započela je s implementacijom nove organizacije koja se temelji na osam profitnih centara, priopćeno je iz Podravke.#L# Cilj nove organizacije je povećanje efikasnosti, transparentnosti te jasna alokacija odgovornosti, kažu u Podravci. Tako su novi profitni centri Vegeta, Juhe, Slatki program, Voće i povrće, Pića, Danica, Mlin i pekara te Belupo. Podravkin prošlogodišnji poslovni rezultat je pozitivan, ali ispod očekivanja i plana, kažu u Podravci. Prošle je godini, pojašnjavaju, među ostalim, došlo do povećanja troškova rada, a i plan prodaje nije ostvaren na svim tržištima. Svaki će profitni centar imati vlastiti marketing, razvoj, "kontroling" i proizvodnju, što će omogućiti direktno upravljanje poslovnim procesima pojedinog profitnog centra. Nova organizacija usmjerena je na procese, a plitka hijerarhija omogućava brže donošenje odluka u skladu sa zahtjevima klijenata i tržišta, pojašnjavaju u Podravci. Dodaju kako će u idućoj fazi izvršni direktori profitnih centara definirati mikroorganizaciju, a do 1. svibnja trebao bi biti usvojen novi organizacijski katalog grupe Podravka. Nova organizacija usklađena je sa nedavno prihvaćenom strategijom Podravke kao prehrambene tvrtke koja djeluje na globalnom tržištu. Tome u prilog ide i širenje na nova tržišta i to Ukrajine, Turske, Grčke, Rumunjske te zemalja Baltika. "Nova strategija drugačije definira pojam restrukturiranja i ono za Podravku više ne znači dezinvestiranje i prodaju dijelova tvrtke pod svaku cijenu", kaže član Uprave Davor Cimaš. Dodaje kako je cijela tvrtka u restrukturiranju, odnosno Podravka se stalno mijenja i prilagođava uvjetima poslovanja na globalnom tržištu. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙