ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija Podravka započela je s implementacijom nove organizacije koja se temelji na osam profitnih centara, priopćeno je iz Podravke.
ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija
Podravka započela je s implementacijom nove organizacije koja se
temelji na osam profitnih centara, priopćeno je iz Podravke.#L#
Cilj nove organizacije je povećanje efikasnosti, transparentnosti
te jasna alokacija odgovornosti, kažu u Podravci. Tako su novi
profitni centri Vegeta, Juhe, Slatki program, Voće i povrće, Pića,
Danica, Mlin i pekara te Belupo.
Podravkin prošlogodišnji poslovni rezultat je pozitivan, ali ispod
očekivanja i plana, kažu u Podravci. Prošle je godini,
pojašnjavaju, među ostalim, došlo do povećanja troškova rada, a i
plan prodaje nije ostvaren na svim tržištima.
Svaki će profitni centar imati vlastiti marketing, razvoj,
"kontroling" i proizvodnju, što će omogućiti direktno upravljanje
poslovnim procesima pojedinog profitnog centra. Nova organizacija
usmjerena je na procese, a plitka hijerarhija omogućava brže
donošenje odluka u skladu sa zahtjevima klijenata i tržišta,
pojašnjavaju u Podravci. Dodaju kako će u idućoj fazi izvršni
direktori profitnih centara definirati mikroorganizaciju, a do 1.
svibnja trebao bi biti usvojen novi organizacijski katalog grupe
Podravka.
Nova organizacija usklađena je sa nedavno prihvaćenom strategijom
Podravke kao prehrambene tvrtke koja djeluje na globalnom tržištu.
Tome u prilog ide i širenje na nova tržišta i to Ukrajine, Turske,
Grčke, Rumunjske te zemalja Baltika.
"Nova strategija drugačije definira pojam restrukturiranja i ono
za Podravku više ne znači dezinvestiranje i prodaju dijelova tvrtke
pod svaku cijenu", kaže član Uprave Davor Cimaš. Dodaje kako je
cijela tvrtka u restrukturiranju, odnosno Podravka se stalno
mijenja i prilagođava uvjetima poslovanja na globalnom tržištu.
(Hina) mku ds