ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - Allianz Zagreb, hrvatsko osiguravateljsko društvo u sastavu Allianz Grupe, poslovnu je 2000. završilo s ostvarenjem bruto policirane premije od 274,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 38,9 posto u
odnosu na godinu prije.
ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - Allianz Zagreb, hrvatsko
osiguravateljsko društvo u sastavu Allianz Grupe, poslovnu je
2000. završilo s ostvarenjem bruto policirane premije od 274,6
milijuna kuna, što predstavlja rast od 38,9 posto u odnosu na godinu
prije. #L#
Kako je danas priopćeno iz Allianza, u osiguranju života ostvarena
je bruto policirana premija u iznosu od 33,7 milijuna kuna, što je
188 posto više nego prethodne godine, dok je rast premija kod
osiguranje imovine i odgovornosti poraslo 29,4 posto na 65,9
milijuna kuna.
Društvo je ostvarilo prihod od ulaganja u iznosu od 6,45 milijuna
kuna, što je kažu u Allianzu, također povećanje i to od 13,6 posto
prema 1999. godini.
Društvo je imalo znatna ulaganja u proširenje svoje prodajne mreže,
edukacija zaposlenika, informatika i razvoj produkata i značajan
porast broja prijavljenih šteta koje su nastale između 1992. i
1999. godine, te promjene računovodstvene metode prema
Međunarodnim računovodstvenim standardima kako bi se znatno
povećale pričuve, a taj je korak napravljen unutar jednog bilančnog
razdoblja. Rezultat svih tih čimbenika je to da je Allianz Zagreb -
kao jednokratni efekt- iskazao gubitak za prošlu godinu u iznosu od
63,39 milijuna kuna, kažu u Allianz Zagreb.
No istodobno su dioničari Allianz Zagreb (Allianz Grupa i
Zagrebačka banka) odlučili izvršiti dokapitalizaciju u iznosu od
70 milijuna kuna kako bi omogućili poslovnu fleksibilnost za
daljnji razvoj.
Allianz Zagreb u ovoj godini očekuje uz ostvarenje bruto policirane
premije od 366,30 milijuna kuna (rast od 33 posto) ostvariti dobit
nešto manju od 10 milijuna kuna. Kako bi održalo snažan rast planira
se nastavak uvođenja novih inovacijskih produkata na tržištu,
proširenje prodajne mreže otvaranjem novih poslovnih jedinica te
pojačavanje zastupničkih mreža na broj od 250 educiranih
prodavača, napominju u Allianzu.
(Hina) mku db