FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ALLIANZ ZAGREB: PORAST PREMIJA I PRIHODA; PLANIRA SE DOKAPITALIZACIJA

ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - Allianz Zagreb, hrvatsko osiguravateljsko društvo u sastavu Allianz Grupe, poslovnu je 2000. završilo s ostvarenjem bruto policirane premije od 274,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 38,9 posto u odnosu na godinu prije.
ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - Allianz Zagreb, hrvatsko osiguravateljsko društvo u sastavu Allianz Grupe, poslovnu je 2000. završilo s ostvarenjem bruto policirane premije od 274,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 38,9 posto u odnosu na godinu prije. #L# Kako je danas priopćeno iz Allianza, u osiguranju života ostvarena je bruto policirana premija u iznosu od 33,7 milijuna kuna, što je 188 posto više nego prethodne godine, dok je rast premija kod osiguranje imovine i odgovornosti poraslo 29,4 posto na 65,9 milijuna kuna. Društvo je ostvarilo prihod od ulaganja u iznosu od 6,45 milijuna kuna, što je kažu u Allianzu, također povećanje i to od 13,6 posto prema 1999. godini. Društvo je imalo znatna ulaganja u proširenje svoje prodajne mreže, edukacija zaposlenika, informatika i razvoj produkata i značajan porast broja prijavljenih šteta koje su nastale između 1992. i 1999. godine, te promjene računovodstvene metode prema Međunarodnim računovodstvenim standardima kako bi se znatno povećale pričuve, a taj je korak napravljen unutar jednog bilančnog razdoblja. Rezultat svih tih čimbenika je to da je Allianz Zagreb - kao jednokratni efekt- iskazao gubitak za prošlu godinu u iznosu od 63,39 milijuna kuna, kažu u Allianz Zagreb. No istodobno su dioničari Allianz Zagreb (Allianz Grupa i Zagrebačka banka) odlučili izvršiti dokapitalizaciju u iznosu od 70 milijuna kuna kako bi omogućili poslovnu fleksibilnost za daljnji razvoj. Allianz Zagreb u ovoj godini očekuje uz ostvarenje bruto policirane premije od 366,30 milijuna kuna (rast od 33 posto) ostvariti dobit nešto manju od 10 milijuna kuna. Kako bi održalo snažan rast planira se nastavak uvođenja novih inovacijskih produkata na tržištu, proširenje prodajne mreže otvaranjem novih poslovnih jedinica te pojačavanje zastupničkih mreža na broj od 250 educiranih prodavača, napominju u Allianzu. (Hina) mku db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙