ZAGREB, 22. ožujka (Hina) - Upoznavanje s globalnim trendovima u području netradicionalnih formi marketinga, usporedba sa situacijom u Hrvatskoj i poticanje šire primjene novih oblika marketinga na hrvatskom tržištu, cilj je današnje
konferencije "Konvergencija medija - nova dimenzija marketinga u digitalnom dobu".
ZAGREB, 22. ožujka (Hina) - Upoznavanje s globalnim trendovima u
području netradicionalnih formi marketinga, usporedba sa
situacijom u Hrvatskoj i poticanje šire primjene novih oblika
marketinga na hrvatskom tržištu, cilj je današnje konferencije
"Konvergencija medija - nova dimenzija marketinga u digitalnom
dobu".#L#
Konferenciju, namijenjenu specijaliziranim marketinškim
agencijama, oglašivačima, predstavnicima medija te informatičkim
i telekomunikacijskim tvrtkama, organizirala je zagrebačka tvrtka
Infoinvest u suradnji s marketinškom agencijom McCann-Erickson te
kompanijom Ericsson Nikola Tesla.
Osim o korištenju prožimanja različitih medija, koje je obrađeno
predavanjima o, primjerice, GPRS tehnologiji i marketingu na
lokacijskim informacijama, kampanjama kroz mobilnu telefoniju i
Internet te stvaranju sadržaja u doba konvergencije, konferencija
predstavlja i trenutno stanje korištenja Interneta u Hrvatskoj,
domaća iskustva u projektima digitalnih medija te isplativost
oglašavanja na hrvatskom web-u.
Također, predstavljen je i prvi hrvatski financijsko-poslovni
portal - www.infoinvest.hr.
(Hina) rub ds