ZAGREB, 16. ožujka (Hina) - Centar za unpređivanje kvalitete Hrvatske gospodarske komore (HGK) promovirao je danas publikaciju "Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno hrvatsko" za sve nositelje znakova kvalitete i izvornosti dodijeljene u
potekle četiri godine.
ZAGREB, 16. ožujka (Hina) - Centar za unpređivanje kvalitete
Hrvatske gospodarske komore (HGK) promovirao je danas publikaciju
"Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno hrvatsko" za sve nositelje znakova
kvalitete i izvornosti dodijeljene u potekle četiri godine.#L#
Kako je istaknuo predsjednik HGK Nadan Vidošević, upravo je
proizvod temelj uspjeha jedne zemlje, a projektom "Vizualnog
označavanja hrvatskih proizvoda", koji je HGK započela prije
četiri godina, data je prilika struci da kaže što je kvaliteta.
Znak Hrvatske kvalitete nosi 47 proizvoda, Izvorno hrvatsko 16
proizvoda, a ono što posebno valja istaknuti je namjera da znak osim
domaćeg kupca prepoznaju i kupci susjednih zemalja, poput Bosne i
Hercegovine te Mađarske, kazao je Vidošević.
Pokretanjem projekta vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda,
istaknuto je na prezentaciji, namjera HGK je bila uspostaviti novi
vizualni kod na hrvatskom i svjetskom tržištu, vizualni kod
vrhunskih hrvatskih proizvoda te na taj način pripomoći hrvatskim
tvrtkama da njihov proizvod postane prepoznatljiv kako na domaćem
tako i na inozemnom tržištu.
(Hina) tp ds