ZAGREB, 15. ožujka (Hina) - Umjesto slika i fotografija, danas su u Multimedijalnoj dvorani Muzeja grada Zagreba bila izložena muška odijela - održana je modna revija proljetno-ljetne kolekcije Varteksove robne marke "Di
Caprio".
ZAGREB, 15. ožujka (Hina) - Umjesto slika i fotografija, danas su u
Multimedijalnoj dvorani Muzeja grada Zagreba bila izložena muška
odijela - održana je modna revija proljetno-ljetne kolekcije
Varteksove robne marke "Di Caprio".#L#
Odijela namijenjena poslovnim muškarcima, uz nekoliko muških
manekena, nosile su manekenke koje je našminkao Saša Joković, a
njihov 'styling', kombinaciju izazovnih ženskih odijevnih detalja
i širokih muških sakoa, osmislio je Robert Sever.
"Ekscentričan i koketan izgled manekenki odraz je moderna i urbana
životna stila, kojim su vješto reinterpretirani recentni svjetski
modni trendovi maskulinizacije ženske mode", ističu u Varteksu,
gdje je marka "Di Caprio" osnovana prije 15 godina.
Za Hrvatsku dosad neuobičajen način predstavljanja muške odjeće
nastavak je kreativnog koncepta dizajnerske agencije "Bruketa i
Žinić", koji pod imenom "Hardware/software" sagledava psihološki
aspekt odjeće kao medija za komunikaciju s okolinom.
Odjevni predmeti iz kolekcije "Di Caprio" distribuiraju se na
domaćem tržištu u više od 50 tisuća komada godišnje, a plasira se i
na inozemna tržišta. Najveći izvoz Varteks bilježi u Velikoj
Britaniji, gdje, prema podatcima te tvrtke, opskrbljuje više od 400
kupaca s godišnjim prometom sedam milijuna funti.
Na reviji su, među ostalima, nastupile manekenke Tamara Roglić, Iva
Radić, Antea Kodžoman, Ana Gruica, Antonela Cetinski, Lana Pavić.
(Hina) ag mc