ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - U 22 stvarna i skoro 40 virtualnih dana, koliko je trajao "Web movie fest", stranica tog filmskog festivala na Internetu zabilježila je 12754 posjeta.
ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - U 22 stvarna i skoro 40 virtualnih dana,
koliko je trajao "Web movie fest", stranica tog filmskog festivala
na Internetu zabilježila je 12754 posjeta.#L#
Na adresi www.webmoviefest.com prikazalo se ukupno 11676 filmova u
trajanju 954 sata (39,75 dana), a posjetitelji su bili sa svih
kontinenata, objavio je danas osnivač festivala Hrvoje Maleković.
Najviše posjećeni filmovi festivala, otvorenog 16. veljače, bili
su kratki film "Softwitted Episode TV" Damira Trajčevića i glazbeni
spot - "Koliko suza" grupe "Jinx" redatelja Radislava Jovanova
Gonze. Autorima su nagrade - skulpture u obliku kompjutorskog znaka
'monkey' uručene sinoć, na zatvaranju Dana hrvatskoga filma, kada
je i "Web movie fest" službeno završio. Nagrađeni kratki film imao
je 942 prikazivanja, a glazbeni spot 720 prikazivanja.
Maleković je najavio da će od ove godine festival biti otvoren za
prijave tijekom cijele godine i da neće biti ograničen samo na jedno
vremensko razdoblje, a natjecatelji će mjesečno dobivati nagrade
sponzora. U planu je i da se napravi baza svih 'online' hrvatskih
filmova u njihovu cjelokupnom trajanju.
U konkurenciji festivala sudjelovalo je 15 kratkih filmova i 12
glazbenih video-spotova - iz Hrvatske je bilo sedam kratkih
filmova, iz SAD-a tri, a iz Grčke, Slovenije, Nizozemske, Indije i
Jugoslavije po jedan. Svi video-spotovi bili su iz Hrvatske.
"Web movie fest" osnovan je prošle godine i to je jedan od prvih
filmskih festivala na Internetu u Europi.
(Hina) ag mć