FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: MARKETINŠKE AKTIVNOSTI ZAGREBAČKE PIVOVARE

ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Nakon nedavnog uvođenja na hrvatsko tržište nove velike tzv. BNR boce za svoju marku Ožujskog piva (0,5 litara) Zagrebačka pivovara predstavila je istu takvu bocu ali za punjenje od 0,33 litara.
ZAGREB, 12. ožujka (Hina) - Nakon nedavnog uvođenja na hrvatsko tržište nove velike tzv. BNR boce za svoju marku Ožujskog piva (0,5 litara) Zagrebačka pivovara predstavila je istu takvu bocu ali za punjenje od 0,33 litara.#L# "Ovom promjenom male boce zaokružujemo cjelovit proces promjene ambalaže Ožujskog piva, a male BNR boce Ožujskog piva primarno su namijenjene ugostiteljstvu", istaknuo je na današnjoj prezentaciji predsjednik Uprave pivovare Boris Lalić. Odabir dizajna boce od 0,33 litre kao i prethodne od 0,5 litara rezultati je marketinških istraživanja. Zagrebačka pivovara i dalje je vodeća pivovara u Hrvatskoj što potvrđuju u podaci da je prošle godine proizvela gotovo 1,6 milijuna hektolitara piva, što je 13,5 posto više nego u 1999. godini, kazao je Lalić, te dodao kako je istodobno ukupno hrvatsko tržite piva lani raslo po stopi od pet posto. Nizom promotivnih akcija koje će od danas krenuti širom Hrvatske pivovara će predstaviti novi dizajn svoje vodeće marke piva. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙