FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TUŠEK: BRZA CESTA SOLIN-KLIS BIT ĆE OTVORENA DO KRAJA IDUĆEG TJEDNA

SPLIT, 10. ožujka (Hina) - Ministar pomorstva, prometa i veza Alojz Tušek najavio je danas, prilikom obilaska gradilišta na brzoj cesti Solin-Klis, da će ta brza cesta - što je zatvorena prije tjedan dana zbog opasnosti od urušavanja stropa na tunelu Mihovilovićima - ipak biti otvorena do kraja idućeg tjedna.
SPLIT, 10. ožujka (Hina) - Ministar pomorstva, prometa i veza Alojz Tušek najavio je danas, prilikom obilaska gradilišta na brzoj cesti Solin-Klis, da će ta brza cesta - što je zatvorena prije tjedan dana zbog opasnosti od urušavanja stropa na tunelu Mihovilovićima - ipak biti otvorena do kraja idućeg tjedna.#L# Brza cesta Solin-Klis, sastavni dio glavne državne ceste D1, najprometnija je cesta u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a njome na dan prođe više od 10 tisuća vozila. Tjedan dana nakon zatvaranja brze ceste još se prometuje starom kliškom cestom, pa se od Solina do Klisa umjesto desetak minuta vozi više od 45 minuta. Zbog gužve, slabog svjetla te nedostatka prometne signalizacije, nastoji se što prije urediti rezervni tunel Mihovilovići na brzoj cesti Solin-Klis. "Ako sve bude teklo po planu, nema razloga da se brza cesta ne pusti u promet krajem idućeg tjedna", izjavio je ministar Tušek. Na novinarsko pitanje tko je odgovoran što se urušio strop u tunelu na cesti otvorenoj prije nepune dvije godine, ministar Tušek kazao je kako će se "glavni krivac ubrzo pronaći". "Odgovoran može biti projektant ili izvođač radova. To će se utvrditi kad se digne nasip iznad tunela i dođe do oštećenog mjesta", rekao je Tušek. Dodao je kako će tek onda moći imenovati krivac, koji će, prema njegovim riječima, "snositi odgovornost za propust koji je, osim prometne blokade, mogao prouzročiti i teže posljedice". Brza cesta Solin-Klis gradila se 10 godina, duga je devet kilometara, a osim nadvožnjaka i podvožnjaka - ima pet tunela. Postoji mogućnost da je problem u tome što su neki tuneli, poput Mihovilovića, izgrađeni šest godina prije no što je dovršena brza cesta, a također tuneli nisu bili održavani. Inače, glavni izvođač radova i projektant brze ceste Solin-Klis je zagrebačka Hidroelektra, a nadzor je bio povjeren Institutu građevinarstva Hrvatske. (Hina) dstr sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙