FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

RAST CIJENA NA MALO U VELJAČI

HR-STATISITKA-Gospodarski pokazatelji RAST CIJENA NA MALO U VELJAČI RAST CIJENA NA MALO U VELJAČI Cijene na malo u Hrvatskoj su u veljači porasle 0,5 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su istodobno troškovi života povećani 0,3 posto, a cijene industrijskih proizvoda pri proizvođačima za 0,9 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku. Na godišnjoj razini, u usporedbi sa lanjskom veljačom cijene na malo uvećane su za 6,8 posto, troškovi života za šest posto, a cijene industrijskih proizvoda pri proizvođačima za 8,3 posto. Cijene robe u veljači su prema mjesecu ranije zabilježile rast od 0,6 posto, a cijene usluga od 0,2 posto. Porast cijena robe posljedica je rasta cijena industrijskih neprehrambenih proizvoda, koji su u prosjeku poskupjeli 0,9 posto te cijena poljoprivrednih proizvoda bez sezonskih proizvoda za 0,8 posto. Cijene na malo industrijskih proizvoda porasle su 0,7 posto, cijene pića 0,2 posto te cijene industrijsko prehrambenih proizvoda za 0,8 posto. Cijene usluga u veljači su povećane 0,2 posto, a u okviru njih porasle su cijene stambeno-komunalnih usluga, za 1,3 posto, socijalne skrbi, za 0,5 posto, usluga za obrazovanje, kulturu i razonodu, za 0,1 posto. Istodobno, cijene obrtničkih usluga smanjene su 0,1 posto, dok su cijene poštanskih i telekomunikacijskih usluga, zdravstvenih, financijskih i drugih ostale na istoj razini kao i u siječnju.
RAST CIJENA NA MALO U VELJAČI Cijene na malo u Hrvatskoj su u veljači porasle 0,5 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su istodobno troškovi života povećani 0,3 posto, a cijene industrijskih proizvoda pri proizvođačima za 0,9 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku. Na godišnjoj razini, u usporedbi sa lanjskom veljačom cijene na malo uvećane su za 6,8 posto, troškovi života za šest posto, a cijene industrijskih proizvoda pri proizvođačima za 8,3 posto. Cijene robe u veljači su prema mjesecu ranije zabilježile rast od 0,6 posto, a cijene usluga od 0,2 posto. Porast cijena robe posljedica je rasta cijena industrijskih neprehrambenih proizvoda, koji su u prosjeku poskupjeli 0,9 posto te cijena poljoprivrednih proizvoda bez sezonskih proizvoda za 0,8 posto. Cijene na malo industrijskih proizvoda porasle su 0,7 posto, cijene pića 0,2 posto te cijene industrijsko prehrambenih proizvoda za 0,8 posto. Cijene usluga u veljači su povećane 0,2 posto, a u okviru njih porasle su cijene stambeno-komunalnih usluga, za 1,3 posto, socijalne skrbi, za 0,5 posto, usluga za obrazovanje, kulturu i razonodu, za 0,1 posto. Istodobno, cijene obrtničkih usluga smanjene su 0,1 posto, dok su cijene poštanskih i telekomunikacijskih usluga, zdravstvenih, financijskih i drugih ostale na istoj razini kao i u siječnju. Cijene na malo od početka godine do kraja veljače prosječno su mjesečno rasle po stopi od 0,3 posto ili ukupno za dva mjeseca za 0,6 posto. Cijene na malo u prva su dva mjeseca porasle 6,7 posto prema istom razdoblju lani. Na kretanje troškova života u veljači ponajviše je utjecao rast cijena prometnih sredstava i usluga, za 1,3 posto, proizvoda i usluga za stanovanje, za 0,6 posto, odjeće i obuće, za 0,4 posto, proizvoda za higijenu i njegu zdravlja, obrazovanje, kulturu, razonodu, duhana i pića te administrativnih usluga, za 0,1 posto, dok su cijene prehrane smanjene 0,1 posto. U okviru troškova života cijene roba u veljači su u odnosu na siječanj porasle 0,3 posto, a cijene usluga za 0,1 posto. Troškovi života su od početka godine do kraja veljače prosječno mjesečno rasli po stopi od 0,399 posto ili ukupno za dva mjeseca ove godine za 0,8 posto. U prva dva mjeseca troškovi života porasli su 6,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙