FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BEOGRAD: POTPISAN MEMORANDUM O ŽELJEZNIČKOM "KORIDORU 10" -

BEOGRAD, 6. ožujka (Hina) - Generalni direktori željeznica "koridora 10" potpisali su u utorak u Beogradu Ugovor o osnivanju Radne zajednice za taj važni paneuropski pravac kao i Memorandum željeznica "koridora 10" za unapređivanje kvalitete željezničkog robnog prometa.
BEOGRAD, 6. ožujka (Hina) - Generalni direktori željeznica "koridora 10" potpisali su u utorak u Beogradu Ugovor o osnivanju Radne zajednice za taj važni paneuropski pravac kao i Memorandum željeznica "koridora 10" za unapređivanje kvalitete željezničkog robnog prometa.#L# "Ključni strateški cilj je zajednički nastup svih željeznica 'koridora 100' pred tijelima EU, osobito argumentiran zahtjev za formiranjem namjenskih sredstava radi osuvremenjivanja ovog koridora", navodi se u priopćenju. Na dvodnevnom sastanku u Beogradu sudjelovao je i generalni direktor hrvatskih željeznica Marijan Drampetić kao i čelnici državnih željeznica iz Slovenije, Makedonije, Austrije, Njemačke, Grčke, Bugarske i domaćina Jugoslavije. Sa skupa su odsutni predstavnici madžarske državne željeznice i privatne austrijsko- madžarske željeznice GySEV. Radna zajednica, kao "krovna organizacija" ove željezničke prometnice, imat će svoje sjedište u Beču. "Koridor 10" prometuje pravcem Salzbourg-Ljubljana-Zagreb-Beograd-Niš-Skopje-Solun s kracima Beograd-Budimpešta, Niš-Sofija, Graz-Zagreb i Veles- Florina. Generalni direktor hrvatske željeznice Marija Drampetić u izjavi za Hinu izrazio je zadovoljstvo sastankom i postignutim rezultatima. Naglasio je da, što se Hrvatske tiče, ostaje uvođenje tek poneke modernizacije radi dovođenja do razine paneuropskih standarda poput uvođenja daljinskog upravljanja i osposobljavanja dijela infrastrukture, prije svega pruge i pružne mreže od Vinkovaca do Tovarnika. Direktor HŽ dodao je kako se očekuje da će Europa zbog važnosti ovog koridora potaknuti ponajprije međunarodne financijske institucije za ulaganje sredstava. Ukazujući na važnost po Hrvatsku stavljanja u punu funkciju "koridora 10" Drampetić je usporedio promet robe prije rata kada je ovim pravcem prevezeno oko 12 milijuna tona robe, a ista ta količina robe prevezena je samo kroz Hrvatsku 2.000 godine. Naveo je da je prije rata dobit za Hrvatsku iznosila oko 50 milijuna maraka, a ukupna dobit na "koridoru 10" iznosila je za sve zemlje oko 200 milijuna maraka pa je lako zaključiti koliko bi za Hrvatsku značilo sadašnje puštanje u punu funkciju ovog željezničkog pravca. (Hina) dkr br

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙