FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HAK PROTIV POJEDINAČNIH DOGOVORA AUTO ŠKOLA O CIJENI USLUGA

ZAGREB, 6. ožujka (Hina) - Hrvatski auto klub (HAK) neće poskupiti cijene svojih usluga (od 290 kuna za ispit iz teorije vožnje, prve pomoći i završnog ispita za upravljenje motornim vozilom), ali ne može utjecati na cijene usluga u 500-tinjak auto-škola budući da se te cijene formiraju na tržištu.
ZAGREB, 6. ožujka (Hina) - Hrvatski auto klub (HAK) neće poskupiti cijene svojih usluga (od 290 kuna za ispit iz teorije vožnje, prve pomoći i završnog ispita za upravljenje motornim vozilom), ali ne može utjecati na cijene usluga u 500-tinjak auto-škola budući da se te cijene formiraju na tržištu. #L# U HAK-u smo zgranuti što su dvije udruge: Hrvatska udruga auto škola i Hrvatska zajednica auto škola, na poticaj pojedinaca, samostalno i bez konzultacija s HAK-om donijele odluku o zaštitnoj cijeni od 3.204 kune čime bi u nekim auto-školama poskupile cijene usluga, izvijestio je glavni tajnik HAK-a Boris Šprem, napomenuvši da se cijene auto-škola trenutno kreću od 1.300 do 4.000 kuna. Šprem naglašava, da unatoč najavama od 1. ožujka nisu poskupile usluge auto škola. Udruživanje pojedinih auto škola i zajedničko formiranje cijena bilo bi protuzakonito, a to je potvrdila i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, naglasio je. Međutim, najave o poskupljenju rezultirale su time da su pojedine auto-škole upisivale i po 500 kandidata, rekao je Šprem dodajući da se u nekima najavljivalo i 100-postotno poskupljenje. Jedno od cjelovitijih rješenja u vezi s cijenom vozačkog ispita bilo bi da HAK zakonodavcu predloži jedinstvene cijene ili pak da se utvrdi neki drugi korektiv poput onog u Italiji gdje na 10.000 stanovnika postoji jedna auto škola. HAK je još 1999. potpisao sporazum s pet udruga (Zajednicom prometnih škola, Hrvatskim udruženjem autoškola, Udrugom autoškola Didakta, Hrvatskom zajednicom autoškola i Udrugom instruktora vožnje) radi zajedničke suradnje i izmjena zakona o sigurnosti prometa na cestama, sve u cilju povećanja preventive i sigurnosti u prometu, posebice za mlade vozače. Tim izmjenama uvela bi se probna vozačka dozvola, pa i pratnja za mlade vozače, promijenila stara kategorizacija vozila iz 1968., utvrdio minimum standarda za učitelje vožnje i drugo. Hrvatski bi sustav dobivanja vozačke dozvole na taj način postao sukladan europskim, a vozačke dozvole iz Hrvatske vrijedile bi svuda u Europi. Prema najavama predstavnika iz auto-škole "Siget" i AAMK "Sveučilište" koji su bili na konferenciji za novinare, njihove usluge zasad sigurno neće poskupjeti. (Hina) bdj sšh

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙