FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: OD 16. VELJAČE DO 31. OŽUJKA AKCIJA "ZELENO SRCE RENAULTA"

ZAGREB, 9. veljače (Hina) - Renault Hrvatska od 16. veljače do 31. ožujka ove godine, zajedno sa svojim ovlaštenim koncesionarima, ponovno organizira komercijalno-ekološku akciju "Zeleno srce Renaulta", najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare Renault Hrvatska.
ZAGREB, 9. veljače (Hina) - Renault Hrvatska od 16. veljače do 31. ožujka ove godine, zajedno sa svojim ovlaštenim koncesionarima, ponovno organizira komercijalno-ekološku akciju "Zeleno srce Renaulta", najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare Renault Hrvatska.#L# Akcija koja je prošle godine organizirana prvi put rezultirala je izvrsnim prodajnim rezultatima, a princip akcije ove je godine gotovo isti, dok sam akcija traje 15 dana duže nego prošle godine, kažu u Renaultu. Vlasnik vozila starijeg od 10 godina bilo koje marke moći će u ovlaštenim prodajnim salonima Renaulta svoje staro vozilo, uz nadoplatu, zamijeniti za novo vozilo Renaulta, pod uvjetom da staro vozila kasnije bude uništeno na otpadu. Za staro se vozilo priznaje vrijednost od 2000 njemačkih maraka kod kupnje modela Twingo, Clio, Thalia, Kangoo, Kangoo Express i Master, a 3000 maraka za modele Megane, Scenic i Espace. Rabljeni automobili se po preuzimanju uništavaju u suradnji s poduzećem Cios, a recikliranjem vozila ostaju na jednom od brojnih otpada i ne zagađuju okoliš. Uz to ekološka komponenta akcije je i da se za svako prodano vozilo u suradnji s Hrvatskim šumama zasadi jedna sadnica bora na opožarenom području kod Šibenika. Akcija je prošle godine održana tijekom ožujka i završila je s izvrsnim prodajnim rezultatima - 2215 novih vozila marke Renault prodano je na području cijele Hrvatske, kažu u Renaultu. Najstarije vozilo koje je predano bio je Fiat iz 1962. godine, a najviše je predano zastava - 682 , dok je u akciji najviše prodano Renaultovih modela Clio - 1539 vozila, pojašnjavaju u tvrtki. Prema podacima s kojima raspolažu u Renaultu u Hrvatskoj trenutačno ima 1,37 milijuna osobnih i lakih vozila od čega ih je starije od deset godina čak 765.740. Takvo stanje voznog parka u Hrvatskoj najbolje objašnjava uspjeh prošlogodišnje kao i očekivanja od ovogodišnje akcije, kažu u Renaultu. Tvrtka je jučer sklopila i ugovor s koprivničkim prehrambenim koncernom Podravka o prodaji 157 Renault vozila. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙