ZAGREB, 9. veljače (Hina) - Renault Hrvatska od 16. veljače do 31. ožujka ove godine, zajedno sa svojim ovlaštenim koncesionarima, ponovno organizira komercijalno-ekološku akciju "Zeleno srce Renaulta", najavljeno je na današnjoj
konferenciji za novinare Renault Hrvatska.
ZAGREB, 9. veljače (Hina) - Renault Hrvatska od 16. veljače do 31.
ožujka ove godine, zajedno sa svojim ovlaštenim koncesionarima,
ponovno organizira komercijalno-ekološku akciju "Zeleno srce
Renaulta", najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare
Renault Hrvatska.#L#
Akcija koja je prošle godine organizirana prvi put rezultirala je
izvrsnim prodajnim rezultatima, a princip akcije ove je godine
gotovo isti, dok sam akcija traje 15 dana duže nego prošle godine,
kažu u Renaultu.
Vlasnik vozila starijeg od 10 godina bilo koje marke moći će u
ovlaštenim prodajnim salonima Renaulta svoje staro vozilo, uz
nadoplatu, zamijeniti za novo vozilo Renaulta, pod uvjetom da staro
vozila kasnije bude uništeno na otpadu. Za staro se vozilo priznaje
vrijednost od 2000 njemačkih maraka kod kupnje modela Twingo, Clio,
Thalia, Kangoo, Kangoo Express i Master, a 3000 maraka za modele
Megane, Scenic i Espace.
Rabljeni automobili se po preuzimanju uništavaju u suradnji s
poduzećem Cios, a recikliranjem vozila ostaju na jednom od brojnih
otpada i ne zagađuju okoliš.
Uz to ekološka komponenta akcije je i da se za svako prodano vozilo u
suradnji s Hrvatskim šumama zasadi jedna sadnica bora na opožarenom
području kod Šibenika.
Akcija je prošle godine održana tijekom ožujka i završila je s
izvrsnim prodajnim rezultatima - 2215 novih vozila marke Renault
prodano je na području cijele Hrvatske, kažu u Renaultu.
Najstarije vozilo koje je predano bio je Fiat iz 1962. godine, a
najviše je predano zastava - 682 , dok je u akciji najviše prodano
Renaultovih modela Clio - 1539 vozila, pojašnjavaju u tvrtki.
Prema podacima s kojima raspolažu u Renaultu u Hrvatskoj trenutačno
ima 1,37 milijuna osobnih i lakih vozila od čega ih je starije od
deset godina čak 765.740. Takvo stanje voznog parka u Hrvatskoj
najbolje objašnjava uspjeh prošlogodišnje kao i očekivanja od
ovogodišnje akcije, kažu u Renaultu.
Tvrtka je jučer sklopila i ugovor s koprivničkim prehrambenim
koncernom Podravka o prodaji 157 Renault vozila.
(Hina) mku ds