FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AU-2.II.-DIE PRESSE-VEČERNJI LIST

AT-HR-MEDIJI-Gospodarstvo/poslovanje/financije AU-2.II.-DIE PRESSE-VEČERNJI LIST AUSTRIJADIE PRESSE2. II. 2001.'Večernji list' kao platforma austrijsko-hrvatskog dijaloga"U četvrtak su novi vlasnici 'Večernjega lista' u Zagrebu sazvali glavnu skupštinu kako bi izvijestili što će s listom biti u buduće. 'Styria Medien AG' preko svoje je tvrtke kćeri 'Hrvatska-Styria' preuzela 98 posto dioničkog društva. 'Za nas to nije samo preuzimanje najvećega hrvatskog dnevnika. Želimo da bude i platforma austrijsko-hrvatskog dijaloga', izjavio je Horst Pirker, predsjedajući tvrtke 'Styria Medien AG' i predstavnik nadzornog odbora hrvatskih novina. Ukazao je na 'duboke povijesne korijene' između dviju zemalja i nada se 'dobitku obiju zemalja koji nadilazi gospodarsku računicu'. Hrvatski medijski prostor još je obilježen proteklim desetljećem, rekao je upravitelj 'Večernjeg lista' Klaus Schauer. 'Novinama se na veliko upravljalo. Glavne je urednike postavljala vlada.' Planirano novo pozicioniranje lista ne bi trebalo, kako naglašava Pirker, 'odražavati naša mišljenja nego mišljenja hrvatskih čitatelja.' Ne planiraju u Hrvatsku izvoziti domaće strategije uspjeha, nego žele 'suvremeno tumačenje hrvatske novinske kulture', ili, kako kaže Schauer: 'Želimo raditi
AUSTRIJA DIE PRESSE 2. II. 2001. 'Večernji list' kao platforma austrijsko-hrvatskog dijaloga "U četvrtak su novi vlasnici 'Večernjega lista' u Zagrebu sazvali glavnu skupštinu kako bi izvijestili što će s listom biti u buduće. 'Styria Medien AG' preko svoje je tvrtke kćeri 'Hrvatska-Styria' preuzela 98 posto dioničkog društva. 'Za nas to nije samo preuzimanje najvećega hrvatskog dnevnika. Želimo da bude i platforma austrijsko-hrvatskog dijaloga', izjavio je Horst Pirker, predsjedajući tvrtke 'Styria Medien AG' i predstavnik nadzornog odbora hrvatskih novina. Ukazao je na 'duboke povijesne korijene' između dviju zemalja i nada se 'dobitku obiju zemalja koji nadilazi gospodarsku računicu'. Hrvatski medijski prostor još je obilježen proteklim desetljećem, rekao je upravitelj 'Večernjeg lista' Klaus Schauer. 'Novinama se na veliko upravljalo. Glavne je urednike postavljala vlada.' Planirano novo pozicioniranje lista ne bi trebalo, kako naglašava Pirker, 'odražavati naša mišljenja nego mišljenja hrvatskih čitatelja.' Ne planiraju u Hrvatsku izvoziti domaće strategije uspjeha, nego žele 'suvremeno tumačenje hrvatske novinske kulture', ili, kako kaže Schauer: 'Želimo raditi hrvatski list za Hrvate'.' Naklada je između 200 i 300 tisuća primjeraka, otprilike 700 do 800 tisuća čitatelja dnevno (u Hrvatskoj ne postoji točna medijska analiza). Pri tomu 'Večernji list' ima godišnji promet od preračunato 600 milijuna šilinga. Poduzeću pripadaju i tiskara, promidžbeno-posrednička agencija, dvije trgovačke tvrtke (za uvoz papira i izvoz drva) kao i mobilna telefonska mreža. Schauer drži da dnevnik za sada ima 'problem pozicioniranja'. Pirker opisuje stanje lista: 'To je masovna novina ali nije žuta'. To je izazov za budućnost: 'Riječ je o tomu da ostane vodeći medij, ali da to ne pokopa sve zahtjeve.' Pri tomu je za njega važno ponajprije da novinari lista u buduće rade 'neovisno od svih stranaka i zastupanja interesa'. Ranije je i 'Večernji list' zapravo bio organ vlade. 'To će se uvelike promijeniti'", izvješćuje novinar i.w.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙