TAMPA, 27. siječnja (Hina/Reuters) - Zanimljivosti o najvećem sportskom događaju u SAD - finalnom susretu američkog nogometa, Superbowlu:- Svake godine Super Bowl prati više od 800 milijuna ljudi diljem svijeta- Zarada od prodaje
suvenira sa logotipom Super Bowla veća je od 100 milijuna dolara- Prema istraživanju Hallmark Cards, Inc. Super Bowl je najveći "kućni-party" u Americi, veći čak i od Nove godine. Prosječan broj ljudi na partyu je 17.- Prema istraživanju američkog instituta za distribuciju hrane, Super Bowl nedjelja je drugi dan po potrošnji hrane u SAD, nakon Dana nezavisnosti.- Za vrijeme utakmice na stadionu se pojede 14.500 tona čipsa i 4.000 tona kokica.- Za vrijeme Super Bowl vikenda u SAD ima najmanja vjenčanja- Cijena za 30 sekundi televizijske reklame za vrijeme utakmice narasla je sa 42.000 dolara (1967) do 1.9 milijuna (2000) dolara- Od 15 najgledanijih emisija svih vremena u SAD osam mjesta zauzima Super Bowl - 19 najgledanijih sportskih televizijskih prijenosa u SAD
TAMPA, 27. siječnja (Hina/Reuters) - Zanimljivosti o najvećem
sportskom događaju u SAD - finalnom susretu američkog nogometa,
Superbowlu:
- Svake godine Super Bowl prati više od 800 milijuna ljudi diljem
svijeta
- Zarada od prodaje suvenira sa logotipom Super Bowla veća je od 100
milijuna dolara
- Prema istraživanju Hallmark Cards, Inc. Super Bowl je najveći
"kućni-party" u Americi, veći čak i od Nove godine. Prosječan broj
ljudi na partyu je 17.
- Prema istraživanju američkog instituta za distribuciju hrane,
Super Bowl nedjelja je drugi dan po potrošnji hrane u SAD, nakon
Dana nezavisnosti.
- Za vrijeme utakmice na stadionu se pojede 14.500 tona čipsa i
4.000 tona kokica.
- Za vrijeme Super Bowl vikenda u SAD ima najmanja vjenčanja
- Cijena za 30 sekundi televizijske reklame za vrijeme utakmice
narasla je sa 42.000 dolara (1967) do 1.9 milijuna (2000) dolara
- Od 15 najgledanijih emisija svih vremena u SAD osam mjesta zauzima
Super Bowl
- 19 najgledanijih sportskih televizijskih prijenosa u SAD
pripadaju Super Bowlu.
(Hina) dl dl