ZAGREB, 25. siječnja (Hina) - Hrvatski Telekom (HT) će u idućih šest mjeseci u Zagrebu uspostaviti posebnu Službu za korisnike tzv. Call centar čime će se razina usluga i komunikacija s korisnicima u 2001. godini znatno poboljšati,
izjavio je zamjenik predsjednika Uprave HT-a Armin Schubert na današnjem otvaranju novog prodajnog mjesta u prostoru zagrebačkog Importane centru u Pothodniku.
ZAGREB, 25. siječnja (Hina) - Hrvatski Telekom (HT) će u idućih šest
mjeseci u Zagrebu uspostaviti posebnu Službu za korisnike tzv. Call
centar čime će se razina usluga i komunikacija s korisnicima u 2001.
godini znatno poboljšati, izjavio je zamjenik predsjednika Uprave
HT-a Armin Schubert na današnjem otvaranju novog prodajnog mjesta u
prostoru zagrebačkog Importane centru u Pothodniku.#L#
Odgovarajući na novinarska pitanja o lokaciji HT-ovog "call
centra" Schubert je kazao da se u HT-u još nije donijeta konačna
odluka, ali da nakon ispitivanja koje su proveli njihovi stručnjaci
najprikladniji prostor vide u sklopu stadiona "Dinamo". No, taj
prostor, samo je jedna od opcija, dodao je Schubert.
Također je pojasnio razloge pritužbi korisnika vezane uz mobilnu
telefonsku mrežu, Simpa bonove i neispravne uređaje naglasivši da
se većina problema događala zbog porasta broja korisnika tijekom
prosinca prošle godine te da su ti problemi sada riješeni.
Novo prodajno mjesto (HT centar) prvo je koje je uređeno u skladu s
novim korporativnim identitetom, a tijekom 2001. HT planira u
Hrvatskoj otvoriti još 70 slično uređenih i opremeljenih prodajnih
mjesta. Svi zainteresirani na tim će mjestima od sada moći postati
korisnicima svih HT-ovih usluga (nepokretne mreže, HThineta,
Croneta, HTisdn-a, Simpe i HTmobitela), kupiti mobilne i fiksne
telefonske uređaje, ali i plaćati račune za telekomunikacijske
usluge HT-a.
(Hina) tam ds