OPATIJA, 6. prosinca (Hina) - Provedbom strategije razvoja, koja bi objedinila ostvarenje infrastrukturnih, razvojnih, marketinških i poticajnih projekata, do 2007. bi na Opatijskoj rivijeri trebalo biti ostvareno 1,2 milijuna
noćenja, uz značajno povećanje turističke potrošnje.
OPATIJA, 6. prosinca (Hina) - Provedbom strategije razvoja, koja bi
objedinila ostvarenje infrastrukturnih, razvojnih, marketinških
i poticajnih projekata, do 2007. bi na Opatijskoj rivijeri trebalo
biti ostvareno 1,2 milijuna noćenja, uz značajno povećanje
turističke potrošnje.#L#
Sadržaj je to iz konačnog prijedloga "Razvojno marketinškog plana
turizma Opatijske rivijere", kojega je za opatijsku Turističku
zajednicu izradio Institut za turizam iz Zagreba, a koji je danas
predstavljen u kongresnoj dvorani hotela "Ambasador".
Na dvadesetak stranica plana predstavljen je dosadašnji razvoj
Opatijske rivijere, swot analiza, analiza konkurencije, ciljevi i
vizija razvoja, proizvodi te način ostvarenja projekata.
U swot analizi predočene su prednosti, mogućnosti, nedostaci i
ograničenja razvoja. Najveća su ograničenja, kako se navodi,
nedostatak razvojnog kapitala, slaba koordinacija gospodarstva i
lokalne samouprave, širenje rezidencijalnih dijelova i razvoj
konkurencije, stoji u planu.
U analizi konkurencije ukratko su predstavljene odlike nekoliko
inozemnih turističkih odredišta te prijedlozi što u opatijskom
turizmu treba unaprijediti kao npr. poboljšati raznoliku ponudu za
svaki džep, atraktivne manifestacije, kvalitetu hrane,
ekskluzivnih prostora i dr.
Vizija, pak, razvoja temelji se na ostvarenju prestižnosti,
stalnim događanjima, ponudi modernog turističkog proizvoda te
izvornosti mediteranskog ugođaja. Razvojni ciljevi temelje se na
načelima održivoga razvoja, očuvanju i boljem korištenju prirodnih
resursa, unapređenju kvalitete i atraktivnosti te upravljanju
turizmom u skladu s interesima industrije i lokalnog
stanovništva.
Primani je cilj oživjeti i "reiventirati" rivijeru, navodi se u
planu razvoja. Proizvodi Opatijske rivijere bili bi: odmorišni,
wellness-thalaso, zdravstveni, kongresno-poslovni,
manifestacije, zabava, rekreacija i sport, izleti, edukacija, eko-
proizvodi, kultura i proizvodi za posebne interese gostiju.
(Hina) hšup db