FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SKUPO FINANCIRANJE PROMOCIJE LIJEKOVA NEODRŽIVO

LONDON, 27. studenoga (Hina/Reuters) - Farmaceutske kompanije neprestano troše sve više novca za promociju svojih proizvoda, no njihova strategija nije isplativa i mogla bi postati neodrživom, drže analitičari.
LONDON, 27. studenoga (Hina/Reuters) - Farmaceutske kompanije neprestano troše sve više novca za promociju svojih proizvoda, no njihova strategija nije isplativa i mogla bi postati neodrživom, drže analitičari.#L# Datamonitor je objavio da je 14 vrhunskih farmaceutskih kompanija u svijetu u 2001. utrošilo devet milijardi američkih dolara samo za promociju lijekova koji se koriste u 13 terapija u primarnoj zdravstvenoj zaštiti u Sjedinjenim Državama i europskim zemljama. To je gotovo dvostruko više nego što su utrošile godinu dana ranije, kada su za njihovu promociju dale 4,6 milijardi dolara. No, to povećanje nije rezultiralo povećanjem prihoda od prodaje - prosječni povrat po dolaru uloženom u promociju u tom je razdoblju smanjen s 22,2 na 17 dolara. Spomenuta londonska tvrtka za istraživanje tržišta procijenila je da će te kompanije nastaviti s takvom praksom kako bi postigle stope rasta koje očekuju ulagači, a to je, tvrdi, 'neodrživa strategija'. Iz te istraživačke tvrtke tvrde i da se taj problem neće moći riješiti međusobnim spajanjem farmaceutskih kompanija. "Nakon jednokratnog smanjivanja troškova poslovanja, pokazat će se da spajanje dvije kompanije kako bi povećale svoje izvore za financiranje promocije neće dati zadovoljavajuće rezultate", izjavila je jedna od direktorica Datamonitor Healthcarea, Jennifer Coe. Drugi mogući lijek - goleme investicije u istraživanje novih lijekova kako bi se mogle plaćati skupe promocije - mogao bi problem još i pogoršati u vrijeme kad farmaceutska industrija bilježi nisku produktivnost, a konkurencija generičkih lijekova raste. (Hina) sbo vm

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙