FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

10. OBLJETNICA DJEČJEG VRTIĆA "MONTESSORI"

ZAGREB, 22. studenoga (Hina) - Privatni dječji vrtić "Montessori", koji je prvi u Hrvatskoj počeo raditi prema Montessori programu, proslavio je danas, u prostorijama vrtića u zagrebačkom naselju Malešnici, 10. obljetnicu.
ZAGREB, 22. studenoga (Hina) - Privatni dječji vrtić "Montessori", koji je prvi u Hrvatskoj počeo raditi prema Montessori programu, proslavio je danas, u prostorijama vrtića u zagrebačkom naselju Malešnici, 10. obljetnicu. #L# Vrtić "Montessori" pohađa 58 djece, od kojih je desetero s posebnim potrebama. U skupinama je po osamnaestero djece između dvije i šest godina, među kojima je i nekoliko djece s posebnim potrebama, rekla je ravnateljica vrtića Valerija Majsec Vrbanić. Dodala je da je "Montessori pedagogija obilježena idejom 'pomozi mi da to učinim sam' te da Montessori program isključuje igračke u klasičnom smislu riječi". S tim u vezi ravnateljica Majsec Vrbanić naglasila je da se u radu s djecom nudi poseban "montessori pribor" koji djeci pomaže u mišljenju od konkretnog do apstraktnog, dakle "od hvatanja do shvaćanja". U vrtiću s djecom rade logopedi, psiholozi, fizioterapeuti, a postoji i glazbena terapija, tjelovježbe, ritmika, likovne radionice, te mogućnost učenja triju stranih jezika - engleskog, njemačkog i talijanskog, rekla je ravnateljica. Pročelnik Gradskog ureda za obrazovanje Ivica Lazanja kazao je kako je oduševljen programom koji su izvela djeca i "uvjerljivošću kojom nastupaju bez ikakve treme, bez gubljenja niti, ali uz ono što djeca nose - dječji izraz, nastup, smijeh i vedrinu". Uz brojne čestitke djeci, njihovim roditeljima, odgajateljima i ravnateljici vrtića, na 10. obljetnici postojanja Montessori dječjeg vrtića u Hrvatskoj, pristigla je i čestitka ministra prosvjete i sporta Vladimira Strugara. Utemeljiteljica je programa Montessori - posebnog pristupa djeci predškolske dobi - doktorica Marija Montessori (1870.-1952.) koja je cijeli život posvetila radu s djecom, a njezin je interes bio usmjeren na koncept cjelovitog razvoja djeteta prema njegovim potrebama i sposobnostima. Njezina istraživanja pokazala su da učenjem preko pribora, kroz igru, dijete samo nalazi odgovarajuća rješenja. Svako dijete poštujući svoj vlastiti ritam, može napredovati toliko koliko njegove individualne mogućnosti dopuštaju, a posebnost je što su u svaku skupinu uključena i djeca s posebnim potrebama. (Hina) nkot sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙