FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POPUSTI PRI PRODAJI VOZILA U EUROPI PRITIŠĆU DOBITI PROIZVOĐAČA

FRANKFURT, 22. studenoga (Hina/Reuters) - Neodlučnost europskih potrošača pri kupnji novih automobila proizvođače prisiljava da nude besplatne CD-playere, zračne jastuke i gotovinske popuste kako bi potaknuli prodaju, ali te mjere pritišću na njihove dobiti.
FRANKFURT, 22. studenoga (Hina/Reuters) - Neodlučnost europskih potrošača pri kupnji novih automobila proizvođače prisiljava da nude besplatne CD-playere, zračne jastuke i gotovinske popuste kako bi potaknuli prodaju, ali te mjere pritišću na njihove dobiti.#L# Iz mjeseca u mjesec, poticaji za kupnju novih automobila, koji proizvođače stoje od pet do 10 posto prihoda, rastu uslijed borbe kompanija da se održe na europskom sve slabijem tržištu automobila. Podaci koje je prošli tjedan objavio Savez europskih proizvođača automobila (ACEA) pokazuju trend rasta prodaje automobila u listopadu u odnosu na rujan.. "Europsko tržište se poboljšava, ali kvaliteta prodaje pada", objavio je Deutsche Bank u jednom nedavnom komentaru. Poticaji često vrijede oko 1.000 eura po automobilu, što jedva pokriva margine i prijeti erozijom dobiti proizvođača automobila Volkswgena, Fiata, Renaulta, Peugeot-Citroena te europskih ogranaka General Motorsa i Forda. Modeli za čiju se kupnju nude najviši poticaji u Europi trenutno su Fiat Stilo, VW-ov Golf, Citroen Saxo i Ford Focus, no ti se podaci svaki mjesec mijenjaju. Poticaji, koji rangiraju od povoljnih sporazuma o financiranju i gotovinskih popusta do besplatnih klima uređaja i zvučnih sustava, trajna su značajka automobilske industrije, a posebno se koriste kad je tržište slabo, a proizvodnja premašuje potražnju. Konkurencija u Europi, međutim, još nije toliko žestoka kao što je to slučaj s najvećim svjetskim automobilskim tržištem - američkim - gdje su GM, Ford i Chrysler nakon lanjskog terorističkog napada bilježili rast prodaje nuđenjem beskamatnog kreditiranja. Posljedica toga je pritisak na njihovu dobit. Europski su kupci razboritiji i još spremni platiti za marku koju smatraju dobrom, tvrde analitičari. (Hina) gbo sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙