ZAGREB, 21. studenoga (Hina) - Zagrebačka pivovara, članica međunarodne pivarske grupacije Interbrew, od danas na tržište uvodi novi proizvod, bezalkoholno pivo Stella Atrois.
ZAGREB, 21. studenoga (Hina) - Zagrebačka pivovara, članica
međunarodne pivarske grupacije Interbrew, od danas na tržište
uvodi novi proizvod, bezalkoholno pivo Stella Atrois.#L#
Zagrebačka Pivovara prodala je u prvih deset mjeseci na hrvatskom
tržištu oko 1.462.000 hektolitara (hl) piva, što predstavlja
porast prodaje u odnosu na prošlu godinu od jedan posto.
S obzirom na činjenicu da se u prvih deset mjeseci hrvatsko tržište
piva smanjilo za 7 posto, ovaj rezultat govori da je Zagrebačka
Pivovara povećala svoj tržišni udio koji sada iznosi oko 45 posto.
Planovi za slijedeću godinu su kao i ranijih godina usmjereni ka
rastu, razvoju i inovacijama.
Grupacija Interbrew je većinski vlasnik Pivovare Uniline u Bosni i
Hercegovini, pa se tako primjerice Ožujsko pivo licencno proizvodi
i distribuira za tržište Bosne i Hercegovine u Grudama. Dakle,
umjesto izvoza, distribucija i prodaja rade se na lokalnom tržištu,
istaknuli su u Zagrebačkoj pivovari.
Zagrebačka pivovara prva je pivovara u Hrvatskoj s certifikatom ISO
9001, kao najvišim priznanjem za sustav kvalitete.
(Hina) tp ds