ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Implementacija poslovnog informacijskog sustava rješenja ERP danske tvrtke Navision u Karlovačku pivovaru bit će dovršena do kraja ove godine, čime će biti privedena kraju jedna od najvećih ovogodišnjih
investicija u informatičku tehnologiju u hrvatskoj industriji.
ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Implementacija poslovnog
informacijskog sustava rješenja ERP danske tvrtke Navision u
Karlovačku pivovaru bit će dovršena do kraja ove godine, čime će
biti privedena kraju jedna od najvećih ovogodišnjih investicija u
informatičku tehnologiju u hrvatskoj industriji.#L#
Kako je na današnjem predstavljanju te suradnje istaknuo
regionalni menadžer Navision-a Claus Villumens, zagrebački ured te
tvrtke otvoren je u svibnju ove godine, a dosadašnja iskustva
govore o velikim potencijalima hrvatskog IT tržišta u budućnosti.
Tako se kroz dvije godine očekuje udjel od 10-ak posto, a kroz 3-4
godine i do 20 posto na hrvatskom tržištu poslovnih rješenja.
Projekt u Karlovačkoj pivovari, u prvoj fazi vrijedan više od
milijuna eura, realizirat će jedna od sedam hrvatskih tvrtki -
partnera Navisiona, zagrebačka tvrtka Adacta, čiji je direktor
Krešimir Mutak istaknuo da je prije Karlovačke, slična suradnja u
ovoj godini već ugovorena i s Panonskom pivovarom iz Koprivnice.
Osim tih dvaju velikih poslovnih subjekata, Navisionova su
poslovna rješenja već implementirana i u 30-tak manjih hrvatskih
tvrtki, dodao je Mutak.
U Karlovačkoj će pivovari u prvoj fazi biti implementirana
hardverska i softverska rješenja za nadzor, izvješćivanje
poslovodstva, financijsko poslovanje i računovodstvo, nadzor
opskrbe, nabave i prodaje, kao i upravljanje zalihama,
distribucijom te planiranje i praćenje proizvodnje. Suradnja će
iduće godine biti nastavljena implementiranjem rješenja u
unapređivanje odnosa s kupcima (CRM) te uvođenjem elektroničkog
poslovanja (e-business).
Osim osuvremenjivanja rada, od uvođenja nove informatičke
tehnologije direktor Karlovačke pivovare Alex Tudor očekuje i
smanjivanje troškova poslovanja između 10 i 20 posto. Sve to dio je
sveukupne reorganizacije poslovanja u toj tvrtki, koja je u prvih
devet ovogodišnjih mjeseci zabilježila pad prodaje od 4 posto.
Tudor to pojašnjava povećanjem trošarina te zaoštravanjem
konkurencije na hrvatskom tržištu, iako istodobno povećavaju
prodaju na BiH tržištu.
(Hina) rub db