ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Do travnja sljedeće godine u 600 hrvatskih kućanstava postavit će se uređaji koji će mjeriti gledanost televizijskih programa, najavila je danas tvrtka "AGB Puls", koja će u taj projekt uložiti oko 1,8
milijuna kuna.
ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Do travnja sljedeće godine u 600
hrvatskih kućanstava postavit će se uređaji koji će mjeriti
gledanost televizijskih programa, najavila je danas tvrtka "AGB
Puls", koja će u taj projekt uložiti oko 1,8 milijuna kuna.#L#
Predstavnici tvrtke "AGB Plus" rekli su kako će kućanstva u koje će
se uređaji postavljati biti nasumce odabrana.
Ti uređaji omogućit će "AGB Pulsu" da u svakom trenutku ima
cjelovite i statistički točne podatke o gledanosti zemaljskih i
satelitskih televizijskih programa.
Prikupljene podatke tvrtka će prodavati televizijskim kućama i
marketinškim agencijama, kako bi po statistički obrađenim
podatcima korisnici mogli određivati gledanost određenih emisija
ili najpovoljnije vrijeme za oglašivanje.
Prvi dio projekta počet će u prosincu ove godine postavljanjem 200
uređaja, a do travnja sljedeće godine bit će postavljeno svih 600 i
nakon toga će tvrtka svoje usluge ponuditi korisnicima.
"AGB Puls" osnovali su hrvatska marketinška agencija "Puls" i
švicarska tvrtka AGB koja se već deset godina bavi isključivo
praćenjem gledanosti televizijskih programa.
Metodom koja će se uskoro početi primjenjivati u Hrvatskoj AGB
mjeri gledanost televizijskih programa u više od 29 tisuća
kućanstava diljem svijeta.
(Hina) am jn