NEW YORK, 25. listopada (Hina) - Elektronska pošta prevladava među načinima kupovanja preko Interneta, pa se može smatrati snažnim komunikacijskim oruđem za oglašivače i izdavače, kao i za multikanalnu kupovinu, navodi se u trećoj
godišnjoj studiji "Consumer Email", koju je proveo vodeći nabavljač marketinških alata za oglašivače, DoubleClick.
NEW YORK, 25. listopada (Hina) - Elektronska pošta prevladava među
načinima kupovanja preko Interneta, pa se može smatrati snažnim
komunikacijskim oruđem za oglašivače i izdavače, kao i za
multikanalnu kupovinu, navodi se u trećoj godišnjoj studiji
"Consumer Email", koju je proveo vodeći nabavljač marketinških
alata za oglašivače, DoubleClick. #L#
Ovogodišnja studija te američke tvrtke pokazala je da je nakon
dobivanja reklamne e-pošte na koju su se pretplatili, čak 68 posto
potrošača obavilo online kupovinu. Prema studiji, 78 posto online
kupaca obavilo je kupovinu po otvaranju e-pošte.
Dvije trećine onih koji kupuju putem Interneta planiraju kupovati
preko e-pošte tijekom blagdanskog razdoblja, dok 48 posto planira
koristiti e-poštu kao pomoć u kupovini rođendanskih poklona.
Obujam e-pošte koju kupci primaju porastao je u Sjedinjenim
Državama za 60 posto u proteklih godinu dana, pa tako prosječni
korisnik svaki tjedan prima oko 254 poruka.
Neželjenu komercijalnu i oglašivačku e-poštu, poznatiju pod imenom
SPAM, pokazalo je to istraživanje, čita samo pet posto potrošača.
(Hina) nz sbo