FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GLAVNI POKRETAČ INTERNET KUPOVINE JE ELEKTRONSKA POŠTA

NEW YORK, 25. listopada (Hina) - Elektronska pošta prevladava među načinima kupovanja preko Interneta, pa se može smatrati snažnim komunikacijskim oruđem za oglašivače i izdavače, kao i za multikanalnu kupovinu, navodi se u trećoj godišnjoj studiji "Consumer Email", koju je proveo vodeći nabavljač marketinških alata za oglašivače, DoubleClick.
NEW YORK, 25. listopada (Hina) - Elektronska pošta prevladava među načinima kupovanja preko Interneta, pa se može smatrati snažnim komunikacijskim oruđem za oglašivače i izdavače, kao i za multikanalnu kupovinu, navodi se u trećoj godišnjoj studiji "Consumer Email", koju je proveo vodeći nabavljač marketinških alata za oglašivače, DoubleClick. #L# Ovogodišnja studija te američke tvrtke pokazala je da je nakon dobivanja reklamne e-pošte na koju su se pretplatili, čak 68 posto potrošača obavilo online kupovinu. Prema studiji, 78 posto online kupaca obavilo je kupovinu po otvaranju e-pošte. Dvije trećine onih koji kupuju putem Interneta planiraju kupovati preko e-pošte tijekom blagdanskog razdoblja, dok 48 posto planira koristiti e-poštu kao pomoć u kupovini rođendanskih poklona. Obujam e-pošte koju kupci primaju porastao je u Sjedinjenim Državama za 60 posto u proteklih godinu dana, pa tako prosječni korisnik svaki tjedan prima oko 254 poruka. Neželjenu komercijalnu i oglašivačku e-poštu, poznatiju pod imenom SPAM, pokazalo je to istraživanje, čita samo pet posto potrošača. (Hina) nz sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙