FRANKFURT, 9. listopada (Hina/dpa) - Američki stil prodaje knjiga, gdje one imaju svega oko osam tjedana da dokažu svoju vrijednost u knjižarama, širi se i na Europu, pokazuju najnoviji podaci vodećeg udruženja te industrije.
FRANKFURT, 9. listopada (Hina/dpa) - Američki stil prodaje knjiga,
gdje one imaju svega oko osam tjedana da dokažu svoju vrijednost u
knjižarama, širi se i na Europu, pokazuju najnoviji podaci vodećeg
udruženja te industrije.#L#
Predsjednik Frankfurtskog sajma Hubertus Schenkel izjavio je da će
se njemački izdavači i prodavači knjiga morati jače koncentrirati
na nekoliko profitabilnih bestselera. Kazao je da američki recept
za uspjeh znači da se 90 posto novih broširanih knjiga u knjižarama
nalazi svega 2 mjeseca i nikad se ne ponavljaju narudžbe za njima.
Kako je izjavio predsjednik Njemačkog udruženja prodavača knjiga,
Dieter Schormann, tržišni je udjel broširanih knjiga porastao 20
posto ove godine u Njemačkoj, iako su ukupni prihodi pali za dva
posto. "Prodajemo knjige puno jeftinije i u većem broju nego
proteklih godina", kazao je on.
Godišnji sajam knjiga u Frankfurtu najvažnije je tržište pravima na
prijevode naslova u svijetu i također označava najveću priliku u
godini njemačkim prodavačima da privuku javnost, posebice mlade.
(Hina) vm sbo