NEW YORK, 2. listopada (Hina/AP) - Borba američkih televizijskih postaja u prvom tjednu nove sezone donijela je trijumf CBS-u.
NEW YORK, 2. listopada (Hina/AP) - Borba američkih televizijskih
postaja u prvom tjednu nove sezone donijela je trijumf CBS-u.#L#
Proteklog tjedna program postaje CBS u elitnom terminu pratilo je
prosječno 13.9 milijuna gledatelja, dok je NBC u to vrijeme imao
13.4 milijuna gledatelja. ABC je na trećem mjestu sa 9.9, a Fox na
četvrtom sa 7 milijuna gledatelja. Dosadašnja istraživanja
gledanosti u Sjedinjenim Američkim Državama donosila su neizvjesnu
borbu triju, ili čak četiriju velikih kompanija, međutim
posljednja anketa Nielsen Media Research pokazala je pojavu "Big
Two" (CBS i NBC), dviju srednjih (ABC i Fox), te triju malih (WB, UPN
i Pax TV). Veliku gledanost Big Two zahvaljuju prije svega
najpopularnijim serijama - "CSI: Crime Scene Investigation",
"Everybody Loves Raymond", "Survivor" i "CSI: Miami" prikazuju se
na CBS-u, a "Friends", "ER", "Frasier" i "The West Wing" na NBC-u.
Od 30 najgledanijih emisija CBS ima 13, NBC 12, a ABC pet.
"Izuzetno smo zadovoljni rezultatima gledanosti u prvom tjedenu
nove sezone. Iako sam dovoljno dugo u ovom poslu da znam kako jedan
tjedan ne znači mnogo. Do kraja sezone mnogo toga se može dogoditi i
promijeniti," kazao je prvi čovjek CBS-a Les Moonves. Vodstvo NBC-a
može se utješiti kako je imalo najgledaniju emisiju prvog tjedna
sezone - "Friends" (34 milijuna), zatim slijede CBS-ov "CSI Crime
Scene Investigation" (30.4), "ER" (NBC - 26), te "Everybody Loves
Raymond (CBS - 24). U konkurenciji vijesti najveću gledanost ima
"Nightly News" (NBC) s prosjekokm od 9.7 milijuna gledatelja,
ispred "World News Tonight" (ABC) sa 9 milijuna, te "Evening News"
(CBS) sa 7.9 milijuna gledatelja.
(Hina) dl