FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

CBS DOBIO PRVU RUNDU

NEW YORK, 2. listopada (Hina/AP) - Borba američkih televizijskih postaja u prvom tjednu nove sezone donijela je trijumf CBS-u.
NEW YORK, 2. listopada (Hina/AP) - Borba američkih televizijskih postaja u prvom tjednu nove sezone donijela je trijumf CBS-u.#L# Proteklog tjedna program postaje CBS u elitnom terminu pratilo je prosječno 13.9 milijuna gledatelja, dok je NBC u to vrijeme imao 13.4 milijuna gledatelja. ABC je na trećem mjestu sa 9.9, a Fox na četvrtom sa 7 milijuna gledatelja. Dosadašnja istraživanja gledanosti u Sjedinjenim Američkim Državama donosila su neizvjesnu borbu triju, ili čak četiriju velikih kompanija, međutim posljednja anketa Nielsen Media Research pokazala je pojavu "Big Two" (CBS i NBC), dviju srednjih (ABC i Fox), te triju malih (WB, UPN i Pax TV). Veliku gledanost Big Two zahvaljuju prije svega najpopularnijim serijama - "CSI: Crime Scene Investigation", "Everybody Loves Raymond", "Survivor" i "CSI: Miami" prikazuju se na CBS-u, a "Friends", "ER", "Frasier" i "The West Wing" na NBC-u. Od 30 najgledanijih emisija CBS ima 13, NBC 12, a ABC pet. "Izuzetno smo zadovoljni rezultatima gledanosti u prvom tjedenu nove sezone. Iako sam dovoljno dugo u ovom poslu da znam kako jedan tjedan ne znači mnogo. Do kraja sezone mnogo toga se može dogoditi i promijeniti," kazao je prvi čovjek CBS-a Les Moonves. Vodstvo NBC-a može se utješiti kako je imalo najgledaniju emisiju prvog tjedna sezone - "Friends" (34 milijuna), zatim slijede CBS-ov "CSI Crime Scene Investigation" (30.4), "ER" (NBC - 26), te "Everybody Loves Raymond (CBS - 24). U konkurenciji vijesti najveću gledanost ima "Nightly News" (NBC) s prosjekokm od 9.7 milijuna gledatelja, ispred "World News Tonight" (ABC) sa 9 milijuna, te "Evening News" (CBS) sa 7.9 milijuna gledatelja. (Hina) dl

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙