ZAGREB/LOS ANGELES, 30. rujna (Hina) - Televizijska komična serija "Prijatelji" postala je najskuplji oglasni prostor na američkoj televiziji, prestigavši "Hitnu službu" i reality show "Survivor", navodi stručni časopis "Advertising
Age".
ZAGREB/LOS ANGELES, 30. rujna (Hina) - Televizijska komična serija
"Prijatelji" postala je najskuplji oglasni prostor na američkoj
televiziji, prestigavši "Hitnu službu" i reality show "Survivor",
navodi stručni časopis "Advertising Age". #L#
Za trideset sekundi oglasnog prostora tijekom emitiranja
"Prijatelja" treba izdvojiti 445.700 dolara, tijekom emitiranja
"Hitne službe" 438.514, a "Survivora" 418.750 dolara, javlja BBC.
Nagađanja o tome koliko šestorka glavnih protagonista "Prijatelja"
zarađuje po epizodi kolaju bez prestanka, no zahvaljujući nedavno
osvojenom Emmyju i 33,3 milijuna gledatelja po epizodi, mnogi
smatraju da su vrijedni svakog centa koji zarađuju.
Serija je vrijedna oglašivačima jer privlači ključnu publiku
između 18 i 49 godina, a poskupljenje oglasnog prostora od 27 posto
djelomično je objašnjivo sličnim porastom gledanosti u toj
ključnoj skupini.
"Očekuje se da će ovo biti posljednja sezona emitiranja serije i
oglašivači je žele iskoristiti dok mogu", kazala je Stacey Shepatin
iz oglašivačke agencije Interpublic Group.
O prvoj epizodi posljednje, devete sezone "Prijatelja", kritičari
su napisali same hvalospjeve, a serija je osvojila ovogodišnjeg
Emmyja za najbolju komičnu seriju, a Jennifer Aniston za najbolju
glumicu u komediji.
(Hina) jšk bnš