FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"PRIJATELJI" - NAJSKUPLJI OGLASNI PROSTOR NA AMERIČKOJ TELEVIZIJI

ZAGREB/LOS ANGELES, 30. rujna (Hina) - Televizijska komična serija "Prijatelji" postala je najskuplji oglasni prostor na američkoj televiziji, prestigavši "Hitnu službu" i reality show "Survivor", navodi stručni časopis "Advertising Age".
ZAGREB/LOS ANGELES, 30. rujna (Hina) - Televizijska komična serija "Prijatelji" postala je najskuplji oglasni prostor na američkoj televiziji, prestigavši "Hitnu službu" i reality show "Survivor", navodi stručni časopis "Advertising Age". #L# Za trideset sekundi oglasnog prostora tijekom emitiranja "Prijatelja" treba izdvojiti 445.700 dolara, tijekom emitiranja "Hitne službe" 438.514, a "Survivora" 418.750 dolara, javlja BBC. Nagađanja o tome koliko šestorka glavnih protagonista "Prijatelja" zarađuje po epizodi kolaju bez prestanka, no zahvaljujući nedavno osvojenom Emmyju i 33,3 milijuna gledatelja po epizodi, mnogi smatraju da su vrijedni svakog centa koji zarađuju. Serija je vrijedna oglašivačima jer privlači ključnu publiku između 18 i 49 godina, a poskupljenje oglasnog prostora od 27 posto djelomično je objašnjivo sličnim porastom gledanosti u toj ključnoj skupini. "Očekuje se da će ovo biti posljednja sezona emitiranja serije i oglašivači je žele iskoristiti dok mogu", kazala je Stacey Shepatin iz oglašivačke agencije Interpublic Group. O prvoj epizodi posljednje, devete sezone "Prijatelja", kritičari su napisali same hvalospjeve, a serija je osvojila ovogodišnjeg Emmyja za najbolju komičnu seriju, a Jennifer Aniston za najbolju glumicu u komediji. (Hina) jšk bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙