ZAGREB, 20. rujna (Hina) - Frankfurtski sajam za nakladnika, kao što je "Školska knjiga", ima vrlo mali komercijalni i marketinški značaj, izjavio je predsjednik Uprave "Školske knjige" Dragomir Mađerić u povodu ovogodišnjeg sajma
koji će se održati od 9. do 14. listopada.
ZAGREB, 20. rujna (Hina) - Frankfurtski sajam za nakladnika, kao
što je "Školska knjiga", ima vrlo mali komercijalni i marketinški
značaj, izjavio je predsjednik Uprave "Školske knjige" Dragomir
Mađerić u povodu ovogodišnjeg sajma koji će se održati od 9. do 14.
listopada.#L#
"Školska knjiga", jedan od najpoznatijih hrvatskih nakladnika,
koja više od desetljeća nastupa na toj najvećoj svjetskoj
nakladničkoj smotri, i ove godine imat će svoj izlog na sajmu, ali
bez posebnih promidžbenih akcija.
Zajedno s Školskom knjigom, kako je najavio predsjednik Uprave
"Školske knjige", nastupit će tiskara Grafičkoga zavoda Hrvatske
sa svojim vrlo prestižnim tiskarskim uslugama, bez sumnje
konkurentnim na svjetskom tržištu.
"U komercijalnom pogledu na sajmu se za hrvatske izdavače događa
vrlo malo poslovnih događanja", izjavio je Mađerić, dodavši kako
nastup naših nakladnika u Frankfurtu ima tek stanoviti promidžbeni
značaj za državu.
"Malen je broj naših izdavača, koji ostvare neku poslovnu vezu sa
stranim nakladnicima, a smisao je sajma prvenstveno u tome",
izjavio je, dodavši kako su naši štandovi smješteni na "repu"
sajma, s vrlo skromnim zanimanjem stranih novinara i uopće
javnosti.
Potvrdio je, međutim, od kad se "Školska knjiga" predstavlja na
engleskom i drugim svjetskim jezicima, zanimanje je veće.
Na Frankfurtskom sajmu, po Mađerićevoj ocjeni, trebalo bi se
pojaviti hrvatsko nakladništvo, na način kako to rade neke druge
manje države, primjerice Slovenija, s reprezentativnim izdavačima
i izdanjima te tako ostvariti ideju - hrvatskoga kulturnog
partnerstva na Frankfurtskom sajmu.
(Hina) mc