FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

IGRA JE ZA DJECU NAJVAŽNIJI OBLIK UČENJA

BEČ, 18. rujna (Hina/APA) - Još u antici je Heraklit mislio kako je "dječja igra carstvo", a i danas psiholozi smatraju da je igranje najvažniji oblik učenja.
BEČ, 18. rujna (Hina/APA) - Još u antici je Heraklit mislio kako je "dječja igra carstvo", a i danas psiholozi smatraju da je igranje najvažniji oblik učenja.#L# Računalne igre, tvrdi austrijska psihologinja Brigitta Rollett, najvažniji su oblik učenja za djecu. Tako, primjerice, "Tetrisom" se može trenirati prostorno mišljenje, a "Trivial Persuitom" - pamćenje. Djeca u igri kudikamo brže napreduju nego u formaliziranom sustavu učenja, izjavila je Rollett sredinom tjedna u Beču. Mnoge igre mogu pridonijeti razvoju djece već od dobi od tri godine. Njima se uči značenje čvrstih pravila, a može se vježbati i odnos prema uspjehu i neuspjehu, odnosno ponašanje prema dobitku i gubitku. Njima se također mogu razviti ili poboljšati određene sposobnosti. No današnja su djeca, misli Rollet, previše pasivna: sve više vremena - i u krugu obitelji - provode pred televizorom. A upravo bi tu igra trebala imati osobito važnu ulogu. Djecu bi, kaže ona, trebalo poticati na veću aktivnost, čime bi stekli dojam da je "učenje užitak". U isti rog pušu i pedagozi: za djecu je učenje isto što i igra i isto što i život. Zato su u Beču, od 17. do 26. rujna, i organizirani Dani igre učenja, tijekom kojih se djeca u igraonicama mogu besplatno igrati. Igre su primjerene djeci u dobi od četiri do šesnaest godina, a kao suigrači pozvani su i roditelji. Tako bi obitelji, misle organizatori, mogle ustanoviti koje su igre za njih prikladne. (Hina) jb il

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙