FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POČELO ASFALTIRANJE DIONICE AUTOCESTE OD VŽ PREMA NOVOM MAROFU

VARAŽDIN, 9. rujna (Hina) - Asfaltiranje jedine dvije nezavršene dionice ukupne dužine 23,5 kilometara od Varaždina preko Novog Marofa do Brezničkog Huma autoceste Zagreb-Goričan počelo je danas polaganjem asfalta od čvora Varaždin u smjeru prema Novom Marofu.
VARAŽDIN, 9. rujna (Hina) - Asfaltiranje jedine dvije nezavršene dionice ukupne dužine 23,5 kilometara od Varaždina preko Novog Marofa do Brezničkog Huma autoceste Zagreb-Goričan počelo je danas polaganjem asfalta od čvora Varaždin u smjeru prema Novom Marofu. #L# Ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić, prilikom obilaska gradilišta tih dviju dionica, kazao je da će se ove godine položiti više od osam kilometra asfalta, što se radi najmodernijim strojevima varaždinske tvrtke 'Cesta koji imaju mogućnost povlačenja asfalta od 16 metara u jednom potezu. Radovi na dionici Breznički Hum-Novi Marof, dugačkoj 9,6 kilometara, trebali bi biti završeni do početka turističke sezone 2003. a na dionici Novi Marof-Varaždin, dužine 13,6 kilometara do kraja iduće godine. Ukupna vrijednost radova na tim dionicama, bez troškova gradnje tunela, je 525 milijuna kuna bez PDV-a, a izvode ih tri grupacije hrvatskih građevinskih tvrtki u kojima su vodeći partneri varaždinska "Cesta", zagrebački "Viadukt" i splitski "Konstruktor inženjering". Radovi na dionici Novog Marofa - Varaždina uključuju i bušenje dva dvocijevna tunela Hrastovec i Vrtlinovec, ukupne dužine 2,2 kilometra, a danas je rečeno da bi iskop cijevi trebao početi u drugoj polovici ovog tjedna, te da je priprema za radove obavljena. Rok za njihov dovršetak je studeni 2003. Dvocijevni tunel Hrastovec gradi poslovna udruga zagrebačkog Viadukta i Strabaga A.G. Dužina lijeve tunelske cijevi je 489 metara, a desne 523 metra, a ukupna vrijednost radova na tom tunelu je 212,2 milijuna kuna bez PDV-a. Radove na dvocijevnom tunelu Vrtlinovec izvodi poslovna udruga splitskog Konstruktora i SCT Ljubljana. Dužina lijeve cijevi je 628 metara, a desne 522 metra, a ukupna vrijednost radova bez PDV-a je 215,3 milijuna kuna. U HAC-u kažu da su tuneli specifični po težini gradnje, jer se buše u mekanoj konfiguraciji tla sastavljenog od pješčara, lapora, gline pa spadaju u najtežu kategoriju gradnje. Iako je bilo problema za kvalitetom materijala u smislu mekanog terena (što će otežavati bušenje) i kišnim vremenom, radovi su ispred roka. Ministar Čačić je još jednom ponovio kako će do 30. lipnja biti gotova dionica od Novog Marofa do Brezničkog Huma, a do kraja iduće godine dionica od Varaždina do Novog Marofa, koja je i zahtjevnija upravo zbog izgradnje dva tunela u mekanom terenu. Time će u potpunosti biti izgrađena autocesta od mađarske granice prema Zagrebu. "Nema više nikakvih iznenađenja u dijelu osjetljivih imovinsko- pravnih odnosa, otkupi zemljišta su objavljeni. Iznenađenja nema ni od naših kolega iz Ministarstva zaštite okoliša i prostornog uređenja. Oni su prilikom zabrane radova izjavili kako nisu shvatili da je ova autocesta u prioritetima izgradnje, no shvatili su da bi bila u prioritetu prilikom izdavanja naloga za zabranu građenja, no to sve skupa nije više aktualno", rekao je na kraju ministar Radimir Čačić. (Hina) mzag/nz db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙