FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POČINJE SUĐENJE TROJICI INŽENJERA ZBOG NESREĆE U ESCHEDEU

CELLE, 28. kolovoza (Hina/Reuters) - Suđenje trojici inženjera optuženih da su skrivili najgoru željezničku nesreću u povijesti Njemačke u kojoj je u lipnju 1998. poginula 101 osoba počelo je u srijedu u njemačkom gradu Celleu.
CELLE, 28. kolovoza (Hina/Reuters) - Suđenje trojici inženjera optuženih da su skrivili najgoru željezničku nesreću u povijesti Njemačke u kojoj je u lipnju 1998. poginula 101 osoba počelo je u srijedu u njemačkom gradu Celleu.#L# Volker Fischer (56) i Joachim Thilo von Madeyski (67) iz Njemačkih željeznica (Deutsche Bahn AG) i Franz Murawa (55) iz industrijskog koncerna ThyssenKrupp optuženi su za ubojstvo iz nehata 101 osobe i ozljeđivanje još 105 osoba u nesreći superbrzog vlaka Inter-City Expressa (ICE) koji je prije četiri godine pri brzini od 200 kilometara na sat iskočio iz tračnica nedaleko od Eschedea. Nekoliko vagona je prilikom izlijetanja udarilo u cestovni most, koji se zbog toga urušio i smrskao vagone. Njemački kazneni zakon za ubojstvo iz nehata predviđa najmanje petogodišnju zatvorsku kaznu, a najviše doživotni zatvor. Suđenje u Celleu, Eschedeu najbližem većem gradu, počelo je čitanjem imena poginulih i ozlijeđenih uz grobnu tišinu u sudnici te čitanjem optužnica koje optuženi nisu željeli komentirati. Trojica inženjera sudjelovala su u izradi i davanju dopuštenja za uporabu kotača vlaka čija se puknuta karika smatra uzrokom iskliznuća vlaka iz tračnica. Slomljena karika izložena je u sudnici, uz dvije makete dijela pruge u Eschedeu od kojih jedna pokazuje ICE u normalnoj vožnji, a druga unesrećeni vlak. Državni tužitelj tvrdi da su optuženi odgovorni za nesreću zbog nemara, odnosno propusta u istraživanju i testiranju nove vrste kotača za superbrzi vlak. Najavljuje se i postavljanje pitanja odgovornosti uprave Njemačkih željeznica za nesreću. Optužba tvrdi da je prilikom testiranja kotača prije njegova stavljanja u uporabu 1992. moralo postati jasno da postoji mogućnost pucanja karike u sklopu kotača. Sva trojica optuženih zanijekali su krivnju, a njihov branitelj Walther Graf tvrdi da su optužbe utemeljene na netočnim stručnim mišljenjima i da će drugi stručni dokazi potvrditi da je karika kotača bila pogodna za uporabu pri velikim brzinama. Očekuje se dugotrajno suđenje, budući da je obrana najavila 45 svjedoka koji bi trebali potvrditi nedužnost optuženih. (Hina) dam sd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙