FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ČOKLJAT: RAZMIŠLJA SE O PRODUŽETCIMA AUTOCESTE ZAGREB-SPLIT

ZAGREB, 21. kolovoza (Hina) - Tunel Javorova Kosa na autocesti Rijeka-Zagreb bit će probijen 15.rujna, izjavio je danas premijerov savjetnik za cestogradnju Muhamed Čokljat, ujedno najavivši produžetke buduće autoceste Zagreb-Split prema cestovnim pravcima Žuta Lokva-Rupe, Split-Dubrovnik i prometnom koridoru Vc prema Budimpešti.
ZAGREB, 21. kolovoza (Hina) - Tunel Javorova Kosa na autocesti Rijeka-Zagreb bit će probijen 15.rujna, izjavio je danas premijerov savjetnik za cestogradnju Muhamed Čokljat, ujedno najavivši produžetke buduće autoceste Zagreb-Split prema cestovnim pravcima Žuta Lokva-Rupe, Split-Dubrovnik i prometnom koridoru Vc prema Budimpešti. #L# Čokljat, koji je ujedno i tajnik Povjerenstva za ubrzanu izgradnju autoceste Zagreb-Split koje se danas poslijepodne sastalo, na susretu s novinarima govorio je o radovima na toj autocesti, napomenuvši da ujedno s radovima teku i planovi projektiranja produžetaka prema Rupama, Dubrovniku i koridoru Vc, koje bi trebalo započeti graditi već iduće godine. Ustvrdio je da planovi izgradnje dionica teku po planu, da nema nikakvih odstupanja od utvrđene dinamike, te da je cijeli projekt autoceste "na čvrstim nogama". Najavio je da bi za tri dana trebala početi prva probijanja na najznačajnijem i ključnom objektu o kojem ovisi dostizanje rokova za završetak te autoceste - tunelu Mala Kapela. On će nakon izgradnje, sa 5,7 kilometara, biti najduži tunel u Hrvatskoj, a rok za puštanje u promet je lipanj 2005. Čokljat je kazao da nema govora o kašnjenju radova na tom tunelu, od čemu su pisali neke hrvatske novine. Spojna cesta Udbina-Gornja Ploča, koju grade Hrvatske ceste, trebala bi biti gotova do lipnja iduće godine i radovi na prvoj od dvije dionice te ceste, Baćino Brdo- Tušice, počeli su početkom srpnja, rekao je Čokljat. Dodao je da će do probijanja tunela Mala Kapela, ta 27,2 kilometra dugačka cesta biti glavni pravac za Zadar i središnju Dalmaciju. Napomenuo je da je za zaobilaznicu Udbine izabran izvođač radova, a što se tiče Čvora Bosiljevo 2, Čokljat je kazao da su radovi kasnili zbog organizacijskih problema izvođača radova, ali da su u zadnjih mjesec dana radovi pojačani kako bi se to nadoknadilo. Na 315 kilometara dugom sektoru od Bosiljeva do Splita treba napraviti i priključne ceste na sve gradove uz autocestu, a trenutno su najaktualniji prilazi Zadru i Šibeniku čije bi se pitanje trebalo riješiti na današnjoj sjednici Povjerenstva, rekao je Čokljat. Dodaje da se nakon toga pristupa rješavanju prilaza Splitu gdje se ozbiljno razmišlja o produljenju ceste ispod Dugopolja, gdje je po trenutnim planovima trebala završiti autocesta. Financiranje priključnih cesta snositi će poduzeće Hrvatske ceste. Ustvrdio je da će autocesta razviti sve krajeve Hrvatske, napominjući da su već neke male općine, poput Ogulina izrazile interes za otvaranje gospodarskih zona, a razmišlja se, kazao je, i o dodjeli koncesija za odmorišta duž nje. Novinare je zanimalo i hoće li Hrvatske autoceste moći vraćati kredite iz svojih prihoda, odnosno cestarina i trošarina iz benzina, na što je Čokljat ustvrdio da su izvori HAC-a dostatni i realni za vraćanje kredita s obzirom na njegovu dugoročnost, te se trošarine neće povećavati. Inače, HAC je prošle godine od cestarina zaradio 338 milijuna kuna. Napomenuo je da se razmišlja i o drugim načinim financiranja autoceste, poput izdavanja obveznica ili izlaska HAC-a na međunarodno tržište, no zasad nije želio podrobnije govoriti o tome, dodavši da bi se to moglo dogoditi već slijedeće godine. Čokljat je kazao da su s današnjim danom podmirene obveze prema izvođačima radova na budućoj autocesti. Odgovorio je i da su svi projekti ARZ-a gotovi te da je više od 80 posto potrebnih dozvola riješeno i da su sve suglasnosti pribavljene. (Hina) nz db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙