NEW YORK, 21. kolovoza (Hina/dpa) - Kazališta na Broadwayju i u ostalim dijelovima New Yorka izvijestila su da je došlo do poboljšanja prodaje ulaznica nakon lošeg razdoblja prošlih tjedana kad turisti nisu bili zainteresirani za
predstave na obljetnicu terorističkog napada od 11. rujna, objavljeno je u utorak.
NEW YORK, 21. kolovoza (Hina/dpa) - Kazališta na Broadwayju i u
ostalim dijelovima New Yorka izvijestila su da je došlo do
poboljšanja prodaje ulaznica nakon lošeg razdoblja prošlih tjedana
kad turisti nisu bili zainteresirani za predstave na obljetnicu
terorističkog napada od 11. rujna, objavljeno je u utorak. #L#
Producenti na Broadwayju odlučili su da se neće prikazati gotovo
polovica predstava na dan 11. rujna zbog drastičnog pada
pretprodaje, no dnevnik New York Times objavio je da se prodaja
znatno popravila.
Jedna od uspješnih predstava je i novi mjuzikl "Hairspray", koji se
temelji na filmu Johna Watersa iz 1988. godine, a počeo se
prikazivati prošlog tjedna na Broadwayju. U pretprodaji je
kupljeno ulaznica u vrijednosti 14 milijuna dolara.
Dvotjedni međunarodni Fringe Festivals u New Yorku, tijekom kojeg
se po cijelom Manhattanu organizira više od 200 predstava u
otvorenim i zatvorenim prostorima, udvostručili su prodaju
ulaznica prije zatvaranja u nedjelju.
Ove godine prikazani su "All American Boy", u režiji Thomasa
Carusoa, a posebno je uspješan bio mjuzikl "Harlem Song".
Margo Lion, producentica predstava "Hairspray" i "Harlem Song",
izjavila je da je publika pokazala veliko zanimanje za mjuzikle, a
posjećenost predstava povezala je sa željom gledatelja da izraze
potporu gospodarstvu Manhattana koje je uvelike oštećeno
prošlogodišnjim terorističkim napadima.
Ulaznice za Fringe Festivals nekoliko su puta jeftinije od ulaznica
za broadwayjska kazališta.
(Hina) abj bnš