FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UHPA:UNATOČ PROBLEMIMA AGENCIJE SE NADAJU REALIZACIJI DOGOVORENIH PROGRAMA

ZAGREB, 8. kolovoza (Hina) - Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) ovogodišnju turističku sezonu ocjenjuje problematičnom i nedovoljno pripremljenom, no unatoč tome agencije se nadaju da će do kraja sezone uspjeti realizirati dogovorene programe, da neće biti otkaza rezervacija te da bi u tom slučaju financijski rezultati agencija mogli biti slični prošlogodišnjima.
ZAGREB, 8. kolovoza (Hina) - Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) ovogodišnju turističku sezonu ocjenjuje problematičnom i nedovoljno pripremljenom, no unatoč tome agencije se nadaju da će do kraja sezone uspjeti realizirati dogovorene programe, da neće biti otkaza rezervacija te da bi u tom slučaju financijski rezultati agencija mogli biti slični prošlogodišnjima.#L# Za planirani porast fizičkog prometa na godišnjoj razini od 5 do 10 posto direktorica UHPA-e Maja Stanić drži da će u Hrvatskoj ove godine biti teško ostvariv te da će ovisiti o popunjenosti kapaciteta u posezoni, odnosno u rujnu i listopadu. Ovogodišnju glavnu turističku sezonu Stanić ocjenjuje nešto lošijom od prošlogodišnje, s obzirom na slabiju popunjenost hotelskih kapaciteta u ovogodišnjem lipnju i srpnju, no nada se da će u kolovozu, posebno zahvaljujući Talijanima i njihovim agencijama, ti kapaciteti biti puni. Kao probleme u ovogodišnjoj turističkoj sezoni Stanić je posebno izdvaja neopravdano i neracionalno povećanje cijena nekih hotelijera, što je, kako kaže, u lipnju i srpnju dovelo do pada rezervacija i "rupa" u popunjenosti. "Rupe" su djelomice i posljedica prošlogodišnjeg 11. rujna, zbog čega je smanjena potražnja na svim inozemnim tržištima, a dosta se Europljana, posebno Nijemaca, ove godine za odmor izvan svoje zemlje odlučuju kasnije ("last minute") ili ga pak provode u svojoj zemlji. Stanić probleme vidi i u neulaganjima u kvalitetu i ponudu vanpansionskih sadržaja u hrvatskim turističkim destinacijama te drži da bi se u tom segmentu trebali više potruditi svi koji oblikuju ponudu destinacije, od hotelijera, agencija, turističkih zajednica, ugostitelja do lokalnog stanovništva. Prodaju privatnog smještaja Stanić također ocjenjuje problematičnom i neorganiziranom te napominje da to treba što prije zakonski regulirati i više nuditi preko agencija kako bi se izbjeglo neprijavljivanje turista te iznajmljivanje na crno. UHPA broji 189 redovnih članica, većinom većih hrvatskih putničkih agencija te 28 pridruženih članica (Croatia Airlines, Jadrolinija, 15 hotelskih kuća i nekoliko rent a car agencija), a ponuda putovanja i usluga svih članica može se pogledati i na posebnoj Internet stranici www.putovanja.hr. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙