ZAGREB, 2. kolovoza (Hina)- Hrvatski fond za privatizaciju (HFP) zatražio je od Trgovačkog suda u Rijeci poništenje Nadzornog odbora (NO) ACI-ja, doznaje se danas u hrvatskoj Vladi.
ZAGREB, 2. kolovoza (Hina)- Hrvatski fond za privatizaciju (HFP)
zatražio je od Trgovačkog suda u Rijeci poništenje Nadzornog odbora
(NO) ACI-ja, doznaje se danas u hrvatskoj Vladi. #L#
HFP, u čijem je portfelju ACI, zatražio je od Trgovačkog suda u
Rijeci poništenje Nadzornog odbora ACI-ja. Prema nekim
očekivanjima Trgovački sud u Rijeci o tom bi zahtjevu trebao
odlučivati već danas.
Time bi bilo omogućeno da problematika ACI-ja idući tjedan dođe na
sjednicu hrvatske Vlade.
Nakon toga, uslijedila bi odluka o sazivanju Skupštine ACI-ja kako
bi Vlada mogla predložiti novi Nadzorni odbor.
Zakon propisuje da za sazivanje Skupštine treba proteći 45 dana od
dana donošenja odluke.
Vlada želi što prije prekinuti "tužni cirkus" oko ACI-ja usred
turističke sezone, rečeno je u Banskim dvorima.
Problemi s ACI-jem kulminirali su početkom ovog tjedna i ACI
trenutno "ima" dva predsjednika Uprave i dva predsjendika
Nadzornog odbora.
U utorak je na sjednici Nadzornog odbora troje od pet članova
opozvalo Duška Mrduljaša s mjesta predsjednika Uprave te Nadzorni
odbor na čelu s Antom Markovom kao predsjednikom NO-a, novim
predsjednikom Uprave imenovao Borisa Seifrieda.
Mrduljaš sjednicu NO smatra nelegalnom, sebe i nadalje
predsjednikom Uprave, a Seifriedu je onemogućen ulazak u zgradu
ACI-ja.
Mrduljaš je na konferenciji za novinare u srijedu optužio bivšeg
direktora ACI-ja, Antu Markova koji je na sjednici NO-a u utorak
imenovan predsjednikom NO-a da je nanio velike štete ACI-ju za
vrijeme dok mu je bio na čelu.
Predsjednik NO-a ACI-ja bio je Damir Vrhovnik koji je na
pretposljednjoj sjednici NO-a usmeno podnio ostavku. Vrhovnik je
naknadno u pismo NO-u objasnio da je to učinio u afektu i da je ta
ostavka bila figurativna.
Vrhovnik također osporava legalnost odluka s posljednje sjednice
NO-a i opoziv Duška Mrduljaša.
U Banskim dvorima tvrde da u cijeloj priči nisu bitni stranački
odnosi nego sukob različitih razvojnih koncepcija, od one da snažno
treba razvijati marine, do koncepcije da je ACI nepotreban.
Od novog Nadzornog odbora i Uprave Vlada nije dobila prijedlog
snažnog, održivog koncepta razvoja, nije bila obračunata
amortizacija, čak ni za prošlu godinu.
U Banskim dvorima procjenjuju da su posljednji događaji u ACI-ju
rezultat različitih ambicija prema ACI-ju i nesposobnosti da se
ACI-jem upravlja perspektivno, u korist hrvatskog gospodarskog
interesa.
(Hina) bm/bn az