FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U HRVATSKIM KAMPOVIMA ZBOG LOŠEG VREMENA I VIŠIH CIJENA MANJE TURISTA NEGO LANI

ZAGREB, 2. kolovoza (Hina) - U hrvatskim je kampovima, po nepotpunim podacima Kamping udruge Hrvatske (KUH), u prvih sedam mjeseci ove godine ostvareno blizu 6 milijuna noćenja, što je 1 do 2 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, no u KUH-u se nadaju da će se taj rezultat popraviti u kolovozu te da će na godišnjoj razini ostvariti planirani fizički porast od 5 do 6 posto.
ZAGREB, 2. kolovoza (Hina) - U hrvatskim je kampovima, po nepotpunim podacima Kamping udruge Hrvatske (KUH), u prvih sedam mjeseci ove godine ostvareno blizu 6 milijuna noćenja, što je 1 do 2 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, no u KUH-u se nadaju da će se taj rezultat popraviti u kolovozu te da će na godišnjoj razini ostvariti planirani fizički porast od 5 do 6 posto.#L# Na poslovanje kampova u srpnju, je, po riječima tajnika KUH-a Jerka Sladoljeva, utjecalo loše vrijeme na Jadranu koje je dovelo do pada broja turista u kampovima, i to od 5 do 10 posto. No, napominje Sladoljev, bilo je i dosta iznenađenja i razočarenja kampera, budući su neki kampovi, posebno na pulskom području podigli cijene i do 60 posto što se odrazilo na manju popunjenost. Takvo podizanje cijena, po njegovom je mišljenju, trebalo rasporediti na više godina, a ne odjednom. Za cijene kampiranja Sladoljev kaže da su u prosjeku u Hrvatskoj ove godine porasle 12 posto te da oni koji su se držali takvog povećanja imaju dobru popunjenost. Nešto veće povećanje broja kampera ove godine bilježe kampovi u Dalmaciji, koji su i nešto jeftiniji, dok je popunjenost kampova u Istri i na Kvarneru slična prošlogodišnjoj, odnosno dobra, kaže Sladoljev. Pri tome dodaje da su kampovi u Istri ove godine u poboljšanje ponude uložili oko 50 milijuna eura, što je rezultiralo i povoljnim ocjenama od strane njemačkog auto-kluba ADAC-a, ali i samih kampera. Ulaganja u kampove u Dalmaciji kreću se od 8 do 10 milijuna eura. Obzirom na strukturu kampera Sladoljev kaže da je i ove godine najviše onih iz Njemačke, Austrije i Slovenije, a veliki porast, od 20 do 30 posto bilježe i kamperi iz Nizozemske i Belgije. Gledano po dobi, većina su obitelji sa djecom i stariji, dok mladih ima jako malo te će zbog toga trebati više poraditi na sadržajima koji će privući te goste. Najviše je žalbi i reklamacija, po riječima Sladoljeva, na račun cijena, pogotovo u trgovinama i restoranima, ali i zbog bahatosti i neprofesionalnosti zaposlenih u kampovima, posebno "sezonaca" koji nisu prošli nikakvu obuku. Prošle je godine u hrvatskim kampovima boravilo 1,7 milijuna turista koji su ostvarili 12 milijuna noćenja. Popunjenost je bila 66 dana, a ostvareno je oko 300 milijuna eura prometa. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙